تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینژی فرانسه: پیمانکاری خود در ایران را خاتمه می‌دهیم

روز جمعه، شرکت گاز و نیروی اینژی اعلام کرد تا ماه نوامبر قراردادهای پیمانکاری مهندسی خود در ایران را خاتمه می‌دهد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، روز جمعه، شرکت گاز و نیروی اینژی اعلام کرد تا ماه نوامبر قراردادهای پیمانکاری مهندسی خود در ایران را خاتمه می‌دهد.

خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران به وسیله رییس‌جمهور ترامپ، و فرمان او برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران، باعث شده است تا چندین شرکت اروپایی اعلام کنند از ایران خارج می‌شوند، شامل غول نفتی فرانسه، توتال، که در اوایل هفته جاری میلادی اعلام کرد از ایران خارج خواهد شد.

مدیر اجرایی ارشد اینژی، ایزابل کوچر، در جلسه سهام‌داران گفت که این شرکت خدماتی دارای هیچ زیرساختی در ایران نیست، اما دارای تیم‌های مهندسی‌ایست که برای مشتریان ایرانی در آنجا فعالیت می‌کنند.

او گفت: ما ۱۸۰ روز برای پایان دادن به این قراردادها زمان داریم، که این به ما تا ماه نوامبر فرصت می‌دهد. این کار تا آن موقع انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینژی فرانسه: پیمانکاری خود در ایران را خاتمه می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..