تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر تغییر طراحی اپ‌استور در افزایش دانلود نرم‌افزارها و بازی‌ها

اپ استوربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین بررسی‌ها و آمارهای گزارش شده بر این موضوع تاکید می کند که طراحی جدید اپ‌استور روی دیده شدن و دانلود نرم افزارها و بازی ها تاثیر بسیاری گذاشته است.

بر اساس تحلیل سایت "techcrunch"، حدود 15 درصد کاربران از طریق "Browse" و مرور صفحاتی که در اپ استور با عنوان بازی و نرم افزار وجود دارد، برنامه ها را دانلود می کنند. اپ استور در آی او اس 11 شکل تازه ای به خود گرفت و قسمتی برای بازی ها و نرم افزار های به روز شده، پرطرفدار، بیشترین دانلود شده ها و ... طراحی کرد.

پیش از این و قبل از آی او اس 11، سهم نرم افزارهایی که به این شیوه در آیفون و آیپد نصب می‌شد، کمتر از 10 درصد بود. همچنان بیشترین سهم شیوه دانلود از اپ استور با میانگین 65 درصد به روش دانلود از جستجو برمیگردد. در ادامه تحلیل های سایت "techcrunch" آمده که  بازی‌ها در شیوه Browse بیشتر توسط کاربران دیده میشود در حالی که دیگر نرم افزارها از طریق جستجو شانس بهتری برای دیده شدن دارند.

در ادامه می‌توانید نمودار تفکیک‌شده سایت "techcrunch" از این آمار و ارقام را مشاهده نمایید.

اپ استور

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر تغییر طراحی اپ‌استور در افزایش دانلود نرم‌افزارها و بازی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..