تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ آلگری به شایعات جدایی اش از یوونتوس

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری امروز خود در مورد آینده اش به صحبت پرداخت.

به گزارش شما نیوز ، آلگری در 4 فصل گذشته پیوسته یوونتوس را به قهرمانی سری آ و کوپا ایتالیا رسانده و اکنون با پیشنهادات خوبی از لیگ های معتبر دیگر روبرو شده است.

یوونتوس فردا در هفته پایانی سری آ ایتالیا پذیرای هلاس ورونا است، آلگری در نشست خبری این بازی در مورد شایعات جدایی اش گفت:« احتمال ماندنم در یوونتوس چقدر خواهد بود؟ خیلی زیاد. هفته آینده با مدیران باشگاه ملاقاتی خواهم داشت تا برای آینده تیم برنامه‌ریزی کنیم. اگر در بازی فردا هم نبازیم، تبدیل به تیمی خواهیم شد که کمترین شکست را در تاریخ رقابت‌های سری آ متحمل شده است.»

آلگری ادامه:« شما نمی‌توانید تیمی را که چهار عنوان  قهرمانی اسکودتو و چهار عنوان قهرمانی جام حذفی کسب کرده و به دو فینال لیگ قهرمانان رسیده است، زیر سئوال ببرید، به خصوص در مقایسه با تیمی که به فینال لیگ قهرمانان هم نرسیده بود. باید از بازیکنانم بابت عملکرد خوب‌شان در این مدت تشکر کنم.»

سرمربی یوونتوس همچنین در تمجید از بوفون که فردا آخرین بازی خود با پیراهن یووه را انجام خواهد داد گفت:« فردا روزی تاریخی برای بوفون خواهد بود و ما به فکر برگزاری جشن قهرمانی‌مان هستیم. در نهایت این جی‌جی است که باید در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. بوفون یک قهرمان است و به نظرم بهترین دروازه‌بان تمامی ادوار است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ آلگری به شایعات جدایی اش از یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..