تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مناقصه پایانه کانتینری بندر امام خمینی

به گزارش شما نیوز ، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با بیان اینکه مدیران بنادر باید به سمت ارتقای کیفیت خدمات به صاحبان کالا، تجار و سرمایه گذاران حرکت کنند، افزود: با افزایش کیفیت خدمات بندری می‌توان عملیات تخلیه و بارگیری کالا را افزایش داد.

وی تأکید کرد: برای آنکه شاهد رشد کیفی بنادر باشیم نیازمند پایش متناوب فعالیت‌های بندری هستیم.

‌ضرورت شناسایی نقاط ضعف بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: اگر فعالیت‌های صورت گرفته در بنادر به صورت مستمر بررسی شود می‌توان نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آن اقدام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص صادرات مواد معدنی، اظهار داشت: افزایش صادرات مواد معدنی نیاز به توجه جدی دارد، با ارتقا سطح کیفی خدمات در زمان کوتاه امکان افزایش صادرات مواد معدنی بیش از گذشته فراهم می‌شود.

‌مناقصه پایانه کانتینری بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

وی با بیان اینکه ‌مناقصه پایانه کانتینری بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی در واگذاری امور به بخش خصوصی توانمند و متخصص، پیشرو است.

راستاد با اشاره به اینکه چیدمان روبناها و زون‌های بندری در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به مهندسی مجدد نیاز دارد، گفت: فعالان حوزه بندری باید نسبت به مقررات و الزام های مدیریت سواحل و نقش سازمان بنادر و دریانوردی آگاه باشند.

وی یادآور شد: لایروبی آبراهه استراتژیک خورموسی، استمرار خارج‌سازی مغروقه‌ها و ارتقای کیفیت علائم راهنمایی از موضوعات ضروری است که باید در بخش خدمات دریایی دنبال شود.

مزیت‌های غیر قابل رقابت بندر امام خمینی(ره)‌ حفظ و ارتقاء یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بندر امام خمینی(ره) بارها ثابت کرده که از مزیت‌های غیر قابل رقابتی نسبت به دیگر بنادر کشور برخوردار است؛ همجواری صنعت و بازرگانی و نقش محوری در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بندر است که البته باید حفظ و ارتقاء یابد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: با هماهنگی همه دستگاه های استانی و با محوریت سازمان بنادر، از ساخت و سازهای غیرمجاز در سواحل جلوگیری شود.

راستاد با بیان اینکه دستاوردهای بسیار خوبی در بندرامام خمینی(ره) حاصل شده است که می تواند برای دیگر بنادر بعنوان الگو و همچنین مفید واقع شود و در این زمینه تبادل تجارب صورت گیرد، بیان کرد: صیانت از سرمایه انسانی برای سازمان بنادر و دریانوردی اهمیت بالای دارد و به عنوان مهمترین ارزش‌های سازمانی به طور مستمر مورد توجه و پایش قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مناقصه پایانه کانتینری بندر امام خمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..