تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ شرکت الجی فاش شد +تصویر

مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ شرکت الجی فاش شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت الجی سال 2017 میلادی را بسیار عالی به پایان رساند و از شرکتی نسبتا شکست خورده به شرکتی صاحب نام تبدیل شد و توانست نظر بسیاری از کاربران را به محصولات نسل جدید خود جلب کند.

این شرکت موفقیت‌های خود را در سال 2018 نیز ادامه داده است و طی روزهای آینده تصمیم دارد از گوشی هوشمند V35 ThinQ خود رونمایی کند.

در همین رابطه به تازگی تصویری خاص در فضای مجازی منتشر شده است که احتمالا مربوط به مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ است. این تصویر اطلاعاتی را از گوشی نسل جدید الجی فاش می‌کند که این روزها در هیچ گوشی میان‌رده‌ای مشاهده نمی‌شود.

احتمالا گوشی V35 ThinQ به تراشه Snapdragon 845 به عنوان پردازنده، 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 6.0 اینچی QHD+، ظرفیت باتری 3000 میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد بود.

همچنین گفتنی است؛ دوربین اصلی گوشی V35 ThinQ نیز بر اساس تصویر 16 مگاپیکسل خواهد بود. در ادامه تصویر فاش شده از مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ الجی را مشاهده می‌کنید:

مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ شرکت الجی فاش شد +تصویر

انتهای پیام/

مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ شرکت الجی را ببینید +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی گوشی V35 ThinQ شرکت الجی فاش شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..