تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعی کرده‌ام نام عابدزاده را همیشه حفظ کنم

دروازه‌بان تیم ملی، گفت: در مرحله گروهی جام جهانی 2018 هر 3 بازی مان مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا حکم فینال را برای تیم ملی دارد.

امیر عابدزاده قبل از شروع تمرین تیم ملی، گفت: همیشه بیشترین تلاش را کردم تا بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم. خوشحالم در تیم ملی هستم و همه تلاش می‌کنند تا تیم ملی موفق شود. مهمترین چیز سربلندی ایران است. همه بازیکنان دنبال این هدف هستند. با صلاحدید کی‌روش هر کسی در جام جهانی گلر باشد همه تلاش خود را می‌کند تا ایران موفق شود.

وی در مورد دیدار مقابل ازبکستان، گفت: نه تنها این بازی بلکه همه بازی‌های دوستانه‌ای که داریم به ما در راه آماده سازی جام جهانی کمک می‌کند. این آخرین بازی ما قبل از حضور در جام جهانی در ایران است. دوست داریم برای بازی فردا مردم بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. امیدوارم بازی فردا خداحافظی خوبی قبل از جام جهانی باشد.
درواز‌ه‌بان تیم ملی ایران در مورد اینکه انتظارات از تیم ملی بالا رفته و خیلی‌ها می‌گویند مقابل مراکش به تساوی می‌رسیم، پرتغال را می‌بریم و با یک تساوی مقابل اسپانیا به مرحله بعد صعود می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما اینطور فکر نمی‌کنیم. همه ما دنبال سربلندی ایران هستیم. هر سه مسابقه مرحله گروهی برای ما فینال است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.
عابدزاده در مورد اینکه پدرش از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ بوده و آیا از او هم مشاوره می‌گیرد، گفت: همیشه پدرم الگویم بوده است. همواره سعی کردم از او درس بگیرم و به عنوان یک الگو نامش را حفظ کنم. تلاش می‌کنم تا نماینده خوبی باشم و مثل پدرم که توانست دل مردم را شاد کند من هم راه او را بروم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعی کرده‌ام نام عابدزاده را همیشه حفظ کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..