تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباه گرفتن مرده با یک بی خانمان خیابانی! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشتریان یک رستوران ایتالیایی در انگلیس، مرده ای را که ساعت ها در مقابل رستوران روی زمین افتاده بود به اشتباه یک مرد بی خانمان غرق در خواب تصور کردند. بنا به ادعای خدمتکاران رستوران، مشتریان هنگام ورود به رستوران با مشاهده این مرد خیال می کردند که او  تنها یک بی خانمان است که در مقابل رستوران به خواب رفته است.

پس از این حادثه اورژانس پزشکی محلی نیوکاسل بلافاصله در ساعت 8 شب به رستوران ایتالیایی "پریما رستورانته" فرا خوانده شد. پس از بررسی مشخص گردید مردی که در پشت درب رستوران افتاده در واقع ساعت ها پیش مرده است.

فرض اشتباهی یک مرده با یک خانمان غرق در خواب! تصاویر

خدمتکار رستوران با نام "تام" در این خصوص گفت آشپز رستوران با دیدن این مرد تلاش کرد تا او را حرکت دهد اما ناگهان متوجه شد که مرده است. او ادامه داد : " فکر می کنم او یک بی خانمان بود. این مرد بیچاره برای ساعت ها در آنجا و پشت درب رستوران افتاده بود، چون مشتریان خیال می کردند خوابیده است."

گفتنی است؛ پلیس محلی نیوکاسل انگلیس سرگرم تحقیقات در خصوص این حادثه است.

فرض اشتباهی یک مرده با یک خانمان غرق در خواب! تصاویر

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که مشتریان  رستوران با آن روبرو شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباه گرفتن مرده با یک بی خانمان خیابانی! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..