تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد عجیب سارق برای ورود به جواهرفروشی! + فیلم

شگرد عجیب سارق برای ورود به جواهرفروشی! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد عجیب سارقی برای ورود به یک جواهر فروشی در چین را به تصویر می‌کشد. در این سرقت که در نیمه‌های شب اتفاق افتاد سارق با ورود به جواهرفروشی موفق شد جواهرتی به ارزش 53 هزار دلار را به سرقت ببرد.

صحنه‌هایی که توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است نشان می‌دهد سارق پس از مطمئن شدن از خلوت بودن خیابان ابتدا در پیاده رو و روی زمین دراز می‌کشد و سپس از شکاف زیر کرکره خود را به پشت درب جواهرفروشی می‌رساند و دقایقی بعد با شکستن درب مغازه وارد جواهرفروشی می‌شود. ‌در ادامه سارق با وجود فعال شدن آژیر دزدگیر جواهرفروشی  با خونسردی یکی از کانترهای شیشه‌ای را باز می‌کند و موفق به ربودن جواهراتی به ارزش هزاران دلار می شود.

صاحب طلافروشی روز بعد از سرقت با باز کردن مغازه خود متوجه سرقت حدود 50 دستبند، تعدادی گردنبند، چند گوشواره و همچنین حلقه الماس می شود. گفته می‌شود ارزش جواهرات ربوده شده حدود 340 هزار یوآن چین معادل 53 هزار دلار بوده است.

گفتنی است؛ این سرقت در شهر " دانگوان" در جنوب چین رخ داد و  تلاش پلیس  برای دستگیری سارق ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

آیا این زن مسن ترین انسان روی زمین است؟ +تصاویر

انتهای پیام/

ویدئوی لحظه سرقت از جواهرفروشی در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد عجیب سارق برای ورود به جواهرفروشی! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..