تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درس بزرگی که حجت‌الاسلام طباطبایی به وزیر ارتباطات داد +عکس

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی، خطیب مشهور در نخستین روز ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی درگذشت. این روحانی مجتهد، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از تهران و نماینده دوره دوم مجلس از شهر مشهد بود.  مراسم تشییع این استاد اخلاق صبح امروز از مقابل مسجد موسی بن جعفر(ع) تهران برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، روایتی از آخرین ملاقاتش با مرحوم حجت الاسلام طباطبایی و درس بزرگی که از ایشان گرفت را به اشتراک گذاشت.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

"علیرغم قدرت کم تکلم، در این شرایط که می‌بینید به سختی جمله‌ای نوشت که درس بزرگ اخلاقی برایم بود. رحمت خدا نثار روح این استاد بزرگ اخلاق"

جهرمی

بیشتر بخوانید: حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی درگذشت مراسم تشییع حجت‌الاسلام طباطبایی برگزار شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درس بزرگی که حجت‌الاسلام طباطبایی به وزیر ارتباطات داد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..