تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویر

اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آزمون پرستاری که از سوی کالجی در هندوستان  برگزار شد،مسئولان برای اینکه از هرگونه تقلب شرکت کنندگان جلوگیری کنند اقدام به صدور دستوری غیر معمول زدند.

مراقبان آزمون، در حضور ماموران امنیتی پلیس در ایالت بیهار، آستین های بلند شرکت کنندگان را با قیچی کوتاه کردند تا پنهان کردن دست نوشته ای به منظور تقلب زیر آستین ها ممکن نباشد.

به دنبال این اقدام کالجی که دست به چنین اقدامی زده بود از برگزاری آزمون ها محروم شد و تحقیقاتی برای شناسایی شخص مسئول در این رابطه آغاز شده است.

گفتنی است؛ در ماه  فوریه سال جاری حدود 1000 دانشجوی اهل بیهار به علت تقلب در امتحانات از دانشگاه های اخراج شده اند و در سال 2016 نیز دانشجویان نظامی در منطقه مظفرپور  به ناچار با لباس زیر در  آزمون شرکت کردند.همچنین یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که  در این زمینه رخ داده ممنوعیت پوشیدن کفش در آزمون هایی است که در برخی مناطق هندوستان برگزار می شوند.

اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویر

اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویر

اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویر

بیشتر بخوانید:

ماجرای "برگه تقلب" عجیب و باورنکردنی دختر دانشجو +عکس

انتهای پیام/

اقدامی عجیب برای پیشگیری از تقلب در آزمون پرستاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامی جنجالی برای جلوگیری از تقلب در آزمون پرستاری!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..