تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طباطبایی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

قالیباف نوشت: "در روز اول ماه ضیافت الهی، روح بلند حجة‌الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی طباطبایی، بر خوان نعمت خدای تبارک و تعالی مهمان شد و دیار فانی را ترک گفت. انسان متخلق و واعظ شهیری که از خانواده‌ای عالم‌پرور و در کنار برادرانی اثرگذار، روزهای انقلاب را در مشهد و تهران به مجاهدت گذراند و در ایام دفاع مقدس بارها در خط مقدم جبهه حضور یافت.

روحانی گرانقدری که تلاش کرد تا به دنیادوستی آلوده نشود و شفقت بر بندگان خدا، زیستن در میان مردم، گشاده‌رویی و اطعام بی‌تکلف و دائمی نیازمندان و طبقات محروم، مانند اجداد مطهرش، از ملکات رفتاری و اخلاقی ایشان بود. شکر خدا که توفیق شد در مقاطع مختلف از محضرشان بهره‌مند شوم.
این فقدان دردناک را به خانواده معظم، به ویژه برادران گرانقدر و نوه محترم ایشان، جناب حجة‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی،‌ عضو مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و دوستان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای ایشان علو درجات و همنشینی با اجداد مطهرشان را بر سر سفره تنعم ایزد یکتا خواستارم."

تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طباطبایی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طباطبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..