تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی‌های ویژه روزه‌داران +اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داشتن تغذیه مناسب از جمله مواردی است که در ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از موارد تغذیه‌ای که باید رعایت شود  استفاده از نوشیدنی‌های مناسب این ایام است چرا که روزه داری در فصل گرما  باعث کم آبی بدن می‌شود و  این اتفاق مهمترین عاملی است که می‌تواند برای روزه داران باعث مشکلات زیادی شود و حتی جان فرد را به خطر اندازد.


 کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند روزه داران نوشیدنی های مخصوص ماه رمضان مانند شربت آبلیمو، خاکشیر، تخم شربتی،کاسنی ،سکنجبین و بیدمشک را  که  می‌تواند به کاهش تشنگی و عطش در ماه مبارک رمضان کمک کند استفاده کنند.

در ادامه   فهرستی از نوشیدنی‌های ویژه ماه مبارک رمضان برای جبران کم آبی بدن را درقالب اینفوگرافیک مشاهده خواهید کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی‌های ویژه روزه‌داران +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..