تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل انسان دوستانه پیک موتوری، تحسین کاربران را برانگیخت + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون شک در لحظات سخت و دشوار است که می توان به تفاوت بین انسان های کوچک با انسان هایی که روح بزرگ دارند پی برد. در این مواقع انسان های کوچک به جز خود به هیچ شخص دیگری فکر نمی کنند و تنها به فکر منافع خود هستند اما انسان های بزرگ با فداکاری به دیگران نیز توجه دارند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از این انسان های فداکار را که با عمل انسان دوستانه خود تحسین میلیون ها کاربر را برانگیخت نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود یک پیک موتوری جوان، با توقف کار خود، موتورش را حین وقوع سیل در وسط خیابان و میان آب قرار می دهد و تلاش می کند تا کودکان گرفتار شده در سیل را از عرض خیابان رد کند. موتور این پیک موتوری، در واقع پلی می شود تا کودکان از میان آن عبور کنند و به طرف دیگر خیابان برسند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجنماعی چین با واکنش کاربران زیادی همراه بود و بسیاری از کاربران  کار خوب  این پیک موتوری را ستودند.  این اتفاق در منطقه "گوانژی ژوآنگ" چین رخ داد.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز یک پلیس راهنمایی  چین نیز با عمل فداکارانه خود مورد تحسین مردم این کشور قرار گرفت. این مامور پلیس که متوجه ورود ناگهانی یک خودرو به پیاده رو شده بود بلافاصله به طرف عابران پیاده دوید و آنها را از خطر دور کرد. با وجود آنکه این مامور وظیفه شناس و انسان دوست در اثر تصادف با  خودرو جانش را از دست داد اما موفق به نجات جان تعدادی از هموطنانش شد.

بیشتر بخوانید

آیا این زن مسن ترین انسان روی زمین است؟ +تصاویر

انتهای پیام/

پیک موتوری که تحسین کاربران را برانگیخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل انسان دوستانه پیک موتوری، تحسین کاربران را برانگیخت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..