تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام داوران بازی ایران- ازبکستان

تیم داوری قطری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ازبکستان را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی ایران که آخرین مرحله آماده‌سازی و اردوی قبل از جام جهانی را پشت سر می‌گذارد، از ساعت ۲۱  فردا شنبه در ورزشگاه آزادی تهران مسابقه‌ای تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار می‌کند.

قضاوت این مسابقه دوستانه که احتمالا بیشتر بازیکنان لیگ برتری ایران در آن به میدان می‌روند را سعود العذبه، داور قطری برعهده خواهد داشت و جمعه بورشید و یوسف الشمری، دو کمک داوری هستند که او را در این مسابقه همراهی می‌کنند.

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال قطر، تیم داوری بازی تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان، امروز جمعه وارد تهران خواهند شد تا آماده قضاوت در بازی فردا شب شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام داوران بازی ایران- ازبکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..