تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخند‌ها

وب سایت اراول: اگر ماجراجویی در تایلند را برای افزایش آدرنالین خود انتخاب کرده اید باید بگوییم انتخابتان کاملا درست است.اینجا خانه هیجان است درست همان جایی که تپش قلب شما بالا می رود و می توانید درست و حسابی انرژیتان را تخلیه کنید.می خواهید سراسر تایلند را دوچرخه سواری کنید یا سوار بر کابل زیپ لاین شوید و در میان جنگل های انبوه آن پرواز کنید؟

دلتان هوس یک هیجان درست و حسابی کرده است؟ به سرزمین لبخندها خوش آمدید هیجان در انتظار شماست.

مدرک غواصی خود را در تایلند بگیرید

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

تایلند از بهترین مکان های غواصی در سراسر جهان برخوردار است.اگر سفر به اعماق دریا را دوست دارید می توانید با هزینه ای ناچیز مدرک غواصی خود را در یکی از جزایر تایلند دریافت کنید.خیلی جای تعجب نیست که بسیاری از مسافران تایلند را برای کشف عمق دریا انتخاب می کنند.چون پکیج های آموزش غواصی از خدماتی مانند اقامت و وعده های غذایی برخوردار هستند.بهترین مکان برای دریافت گواهینامه تخصصی انجمن مربیان غواصی (PADI) جزیره کوه تائو (Koh Tao) است.در سراسر جزیره سایت هایی وجود دارد که تمام موارد مربوط به غواصی را از دوره های مبتدی گرفته تا پیشرفته ارائه می دهد.

برخی از آنها عبارتند از: شیک دایورز (Chic Divers) ، اقامتگاه غواصی بان (Ban’s Diving Resort) وایزی دایورز کوه تائو (Koh Tao Easy Divers).چه تا به حال عمق دریا را تجربه نکرده باشید و چه یک غواص حرفه ای باشید می توانید در انواع کلاس های جزیره کوه تائو شرکت کنید.

ترکینگ در جنگل های تایلند

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

جنگل های انبوه تایلند منزلگاه برخی از بهترین مناظر، گیاهان مختلف و حیات وحش نادر در جنوب شرقی آسیا هستند.این سه چیز باعث می شود که تایلند یکی از دیدنی ترین مقاصد برای کسانی باشد که می خواهند با پای پیاده زیبایی های اطراف را تجربه کنند.برخی از بهترین مکان ها برای ترکینگ عبارتند از: شهر معروف شیانگ می، شیانگ ری و مائه ساریانگ.

بسته به سطح مهارتی که دارید یا نوع شرکتی که رزرو کرده اید می توانید .یک ترکینگ روزانه یا چند هفته هایکینگ را در کوهستان ها تجربه کنید.

ماجراجویی در تایلند را حتما با ۶ ساعت ماجراجویی از طرق اکو ترکینگ (Eco-Trecking) پو (Pooh) و ترکینگ جمعی به رهبری افراد مجرب بومی تجربه کنید.

زیپ لاین در شمال تایلند

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

اگر چندان مایل به پیاده روی در جنگل نیستید اما دوست دارید آن را از یک نمای نزدیک ببینید زیپ لاین می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چه چیزی بهتر از این که از روی یک سکوی ۲۰ متری

بر فراز جنگل به پرواز درآیید؟ این می تواند هیجان انگیز ترین ماجراجویی در تایلند باشد و تورهای گروهی و راهنماهای شوخ طبع این تجربه را برای شما به یادماندنی تر می کنند.

برخی از شرکت های برگزار کننده زیپ لاین عبارتند از:

Flight of the Gibbon ، Flying Hanuman و Treetop Tour.

شب مانی در کمپ Muay Thai

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

موآی تای ورزش ملی تایلند است که مبارزان آن به یک سلاح تبدیل می شوند! این ورزش یکی از جاذبه های تایلند محسوب می شود و بسیاری از مردم بلیط این مسابقات را تهیه می کنند تا آن را از نزدیک تماشا کنند. اگر به این ورزش علاقمند شدید می توانید خودتان آن را به صورت عملی تجربه کنید. این کمپ ها در مرکز، شمال و جنوب تایلند و همچنین در شهرهای پوکت، بانکوک و شیانگ می وجود دارند و گردشگران ماجراجو می توانند شب را در این کمپ ها بمانند و از نزدیک با این ورزش آشنا شوند.

بهترین کمپ هایی که برای شب مانی به شما پیشنهاد می کنیم عبارتند از:

Hua Hin Muay Thai Camp، Tiger Muay Thai ، Singpatong Sitnumnoi Muay Thai Gym ، Sumalee Boxing Gym و Sitmonchai Muay Thai Gym.

دوچرخه سواری در تایلند

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

مسیرهای دوچرخه سواری زیادی در شمال تایلند وجود دارند که به شما امکان این را می دهدکه زیبایی های این کشور را خیلی بیشتر از زمانی که سوار موتوسیکلت یا ماشین هستید ببینید.شهرهای کوچک و روستایی نسبتا خالی از ترافیک هستند و مسیرهای کافی برای دوچرخه سواران را فراهم می کنند.دیگر مناطق شهری مانند بانکوک یا پوکت که شلوغ هستند مکان هایی را بین پیاده روهای پرجمعیت خود قرار داده که از طریق آن می توان چهره شهر را از نزدیک دید. در هر شهری که هستید مراقب هزینه کرایه ای که برای دوچرخه از شما می گیرند باشید. کرایه یک دوچرخه برای یک روز تقریبا ۳۰ بت است.تورهای دوچرخه سواری زیادی وجود دارد که می توانید برای ماجراجویی در تایلندو دیدن فضای داخل و روستاهای حومه شهر آن ها را رزرو کنید.

برخی از این شرکت های برگزار کننده تور دوچرخه سواری عبارتند از:

Thailand Treks، Grasshopper Adventure ، SpiceRoads Cycle Tours و Kirch Cycling Tours.

کمپینگ در پارک ملی

ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخندها

کمپینگ ها مخصوص عاشقان طبیعت گردی هستند. اگر می خواهید ماجراجویی در تایلند را ادامه دهید سری به پارک های ملی این کشور بزنید و کمپ خود را در این پارکها برپا کنید همینطور می توانید در خانه های ییلاقی نیز اقامت داشته باشید البته سعی کنید این کار را در فصل های بارانی انجام ندهید. در تمام این پارک های ملی می توانید شبانه در کمپ های خود اقامت داشته باشید. برای اطمینان بیشتر کمپ سایت خود را از قبل رزرو کنید. پارک ملی Eravan در کانچانابوری و پارکهای زیبای Phu Kradueng، Kraeng Krachan، Doi Inthanon و Khao Yai از جمله پارکهایی هستند که از کمپینگ در آنها لذت خواهید برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی در تایلند؛ تجربه آدرنالین در سرزمین لبخند‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..