تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ کاری که باید روز تعطیل انجام دهید

آی بازاریابی - مسعود محمدی: برنامه ریزی هفته در روز تعطیل یکی از مهم ترین کارها برای برنامه ریزی هفته ی شماست. روزهای جمعه نباید خسته کننده ترین و دردآورترین روز هفته باشد. امروز شما تصمیم می گیرید چطور هفته ی را سپری کنید. اولویت های خود را تنظیم می کنید. اهداف خود را یادآوری می کنید. عادت های خود را به کار میندازدید تا شما را زودتر به اهدافتان برسانند.  8 کاری که باید انجام دهید تا روز تعطیل شما موثرترین روز هفته ی شما باشد


این 8 کار را انجام بدهید و شما وارد مسابقه شده اید.

1- لیستی از کارهایی که در هفته می خواهید انجام دهید تهیه کنید و کارهای مشابه را گروه بندی کنید.

من این را از تونی رابینز دزدیده ام . این یک تکنیک فوق العاده است و خوب جواب می دهد. کارهای  از یک گروه را در یک زمان مشخص و پشت هم انجام دهید.  از نظر ذهنی اینکار بهترین جواب را برای شما می دهد.

 2- صبح جمعه، سریعا یک کار راحت را انجام بدهید.

اینکار برای اینست که شما حس خوبی برای انجام وظایفتان در اول صبح داشته باشید. شما ممکن است کار راحتتان جواب دادن به یک ایمیل و یا آپلود کردن پستی در بلاگ باشد. کاری را بکنید که ناخودآگاه شما را حالت خوبی قرار بدهد.

3- برنامه های اجتماعی خود را برای هفته تنظیم کنید، ازقبل.

اگر قرار است کاری اجتماعی را انجام دهید، آنرا باید برنامه ریزی کنید و اجازه ندهید چیزی خارج از برنامه ی شما اتفاق بیفتد. بسیاری از مردم اجازه می دهند برنامه ها به آنها دیکته شوند، در حالی که باید ما آنها را تنظیم کنیم. کار اشتباه بسیاری اینست که زمان زیادی را قرار می دهند که دیگران هر جوری خواستند آنرا پر کنند. مسئولیت را بعهده ی کس دیگری واگذار نکنید.

4- یک هدف اصلی را برای هفته ی بعد در نظر بگیرید و موفقیت خود را بر اساس آن بسنجید.

این هدف نباید یک هدف بزرگ باشد. نگویئد این هفته می خواهم یک کتاب بنویسم. یک فصل را برای نوشتن تعیین کنید. ممکن است هدف شما مرتب کردن کمد لباستان باشد. مهم این نیست که هدف شما چیست، مهم اینست که عادت درست کنید برای خود. عادت به اینکه اول هفته برای خود هدفی معین کنید. اول آن یک هدف کوچک است. اما وقتی عادت شد، شما می توانید آنرا بزرگتر کنید و به اهداف بزرگتری برسید. از کوچک شروع کنید.

5-خرید های فروشگاهی خود را روز جمعه انجام بدهید.

”شکست برای آمادگی در واقع آمادگی برای شکست است”. برای نمونه در مورد غذا. به جای اینکه برنامه ی شما بگوید کی غذا بخورید برنامه ی غذایی خود را تنظیم کنید. به فروشگاه بروید و برای غذای هفته ی خود خرید کنید.

6- یک قهوه ی سرد بنوشید.

نوشیدن قهوه توان و کارآیی شما را به صورت توانی بالا میبرد. این یک قانون است.

7- ایمیل خود را تا قبل  از بعدازظهر چک نکنید.

صبح جمعه ی شما بسیار پربازده است. باید آنرا با یک کار سخت شروع کنید. به جای اینکه صبح نتوانید چند ایمیل را پاسخ بدهید و شکست بخورید.

8- هر 1/5 ساعت برای خود آلارم 5 یا 10 دقیقه ای تنظیم کنید.

هر کسی که می گوید برای کار کردن باید بی وقفه بدون در نظر گرفتن ساعت کار کرد کارآیی را کشته است. برای اینکه بتوانید جمعه های خود را کارآتر بکنید باید بتوانید از کارهای روتین هر روزه ی خود دور شوید. تا بتوانید  ذهن خود را خالی کنید. در ضمن باید در نظر داشته باشید که نباید کلا کامپیوتر خود را رها کنید و به تلفن همراه خود بچسبید. وگرنه کل هدف ارا از دست داده اید. بروید و مقداری پیاده روی کنید، وقتی برگشتید آماده اید به سر کار خود برگردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ کاری که باید روز تعطیل انجام دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..