تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

رژلب، از لوازم ضروری  آرایش خانم‌ها به حساب می‌آیند. رژ لب طبیعی یک وسیله عالی و کاربردی برای خانم‌هاست تا با خیال راحت بتوانند آرایش کنند و از عوارض و مواد سمی داخل رژ لب های شیمیایی در امان بمانند .

می توانید راه های آسان پروتز لب را در نسیم فان مشاهده کنید.

مضرات رژ لب‌های صنعتی

رژ لب های صنعتی حاوی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین مانند سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان است. رژ لب حاوی فرمالدئید (ماده نگهدارنده مواد آرایشی و سرطان‌زا)، مواد روغن‌های معدنی (که منافذ پوست را می‌بندند) و پارابن (همانند فرمالدئید اغلب برای جلوگیری از فساد مواد آرایشی به کار می‌رود) است. همچنین تولیدکنندگان رژ لب از مواد پتروشیمی برای تولید مواد آرایشی لب مانند رژ استفاده می‌کنند.

وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی بماند، ممکن است به طور ناخواسته و در اثر عمل خوردن و آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود. در نتیجه تماس بدن با مواد سمی موجود در رژ لب زیاد می‌شود. لذا این عناصر به مرور زمان در بدن جمع می‌شوند و باعث بروز مسمومیت می‌گردند.

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

طرز تهیه رژ لب طبیعی با توت 

برای درست کردن این رژ لب طبیعی با توت می توان از انواع توت ها استفاده کرد .اما نکته قابل توجه این است که توت های انتخابی باید از نظر رنگ قوی باشند .شما می توانید از ترکیب رنگ توت ها که با رنگ های قرمز ،بنفش ،و صورتی در طبیعت یافت می شود .رنگ دلخواه رژ لب را بدست آورید .

با له کردن چند توت درشت و خارج کردن عصاره ان به تنهایی یک رژ لب طبیعی ساخته اید برای ماندگاری و جلای بیشتر به این رژلب می توان از کمی روغن زیتون یا وازلین به عصاره توت اضافه کرد و آن را در یخچال نگهداری کرد . در ضمن می توان کمی پود اسپرسو نیز برای ترکیب رنگ به ان اضافه کرد .استفاده کرد .

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

ساخت رژلب طبیعی با چغندر 

نصف قاشق غذاخوری موم عسل  را به روش بنماری (بخارپز) به حالت نرم و مایع در می آوریم  و سپس یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه می کنیم  و سریعا آن را از روی اجاق گاز بر می داریم .مقداری ریشه چغندر  خشک شده را به صورت پودر در آورده .و به مواد اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم . این رژ لب طبیعی را در ظرف کوچک در بسته ریخته و در یخچال نگهداری می کنیم .(لبو) را در میکسر بریزید و آن را به صورت له شده در آورید. بهتر است ریشه چغندر را اول خشک کنید و بعد آن به صورت پودر درآورید.

پودر چغندر را هم به موم و روغن زیتون اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید. این رژ لب طبیعی را در یک ظرف کوچک و دربسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید. این رژلب علاوه بر رنگ دادن به لب‌ها، آن‌ها را نرم و صاف هم می‌کند.

زرز

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

برای درست کردن رنگ قرمز روشن، می‌توانید از پودر ریشه چغندر استفاده کنید.
با استفاده از دارچین، می‌توانید رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز به دست بیاورید.
زردچوبه را می‌توانید با پودرهای دیگر مخلوط کنید تا سایه‌ای مسی رنگ ایجاد شود.
با پودر کاکائو هم می‌توانید رنگ قهوه‌ای مات ایجاد کنید.

می توان به جای استفاده از روغن زیتون از روغن بادام ،روغن نارگیل ،یا روغن جوجویا استفاده کرد .

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

می توانید طراحی برتر ناخن ۲۰۱۸و راه های درمان سیاهی دور چشم  را ببینید. 

 ساخت رژلب با چغندر قند 

یک ریشه ی چغندر قند متوسط
روغن نارگیل
غذاساز
صافی
یک ظرف کوچک

چغندر قند را با دقت با آب بشویید و پوست خارجی آن را جدا کنید. سپس آن را به صورت دایره های کوچکی ببرید و درون غذاساز بیاندازید. آن را تا جایی  که ممکن است مخلوط کنید که له شود. به این ترکیب آب اضافه نکنید، چرا که شفافیت رنگ آن را کاهش می دهد.

این مخلوط بدست آمده را  را از صافی رد کنید و مطمئن شوید که تکه های چغندر از صافی عبور نکرده باشد . این آب را به سرعت داخل یک ظرف تمیز بریزید تا در آینده بتوانید از آن استفاده کنید. ظرفی که از آن برای نگهداری آب چغندر استفاده می کنید، باید تمیز و استریلیزه باشد. می توانید با مالیدن الکل به داخل ظرف، آن را استریلیزه کنید.

یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را به این ترکیب اضافه کنید. اگر می خواهید رژ لب براق تری داشته باشید، کمی بیشتر، روغن نارگیل به آن بیافزایید. در صورتی که کمتر از یک قاشق چایخوری نارگیل به مخلوط چغندر بیافزایید، رژ لب شما خشک خواهد بود. به جای روغن نارگیل، از موم یا عسل نیز می توانید استفاده کنید. این دو ماده برای رطوبت رسانی به لب ها فوق العاده اند.

حالا با یک قاشق تمیز، این مخلوط را به هم بزنید و ظرف را درون یخچال بگذارید تا قبل از مصرف جامد شود. از آنجا که این رژ لب کاملا طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده است، برای نگهداری بیشتر، آن را در یخچال قرار دهید.
به محض استفاده از این ماده، رنگ لب های شما صورتی و وقتی با اکسیژن ترکیب شود، لب های شما نیز به رنگ قرمز در خواهد آمد. به مدت یک هفته از این ترکیب استفاده کنید، تا لب ها شما به طور طبیعی به رنگ صورتی در آیند.
برای اسکراب لب ها می توانید کمی شکر به این ترکیب اضافه کنید.

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل

طرز تهیه رژلب ویتامینه خانگی

حتما شما به دلیل کمبود ویتامین های بدن دچار ترک لب شده اید وبرای درمان آن به خرید کرم های ویتامینه روی آورده اید. طرز تهیه رژلب ویتامینه خانگی را آموزش می دهیم.

برای تهیه این رژ به ۲ قاشق روغن زیتون خالص، نصف قاشق عسل، نصف قاشق موم‌ رنده شده، نصف قاشق کره کاکائو و ۲ قطره اسانس نعناع یا وانیل احتیاج دارید. این مواد را با هم مخلوط کنید و آن را روی حرارت کم قرار دهید تا به خوبی ذوب و در هم آمیخته شود.

برای مصرف این رژ کافی است اجازه دهید کمی سرد شود سپس آن را در ظرفی کوچک بریزد و در یخچال بگذارید تا بسته شود.

گروه مد و زیبایی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تهیه رژ لب طبیعی در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..