تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر زعفرانی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه دسر زعفرانی

طرز تهیه دسر زعفرانی

در این قسمت مجموعه آموزش های دسرها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه دسر زعفرانی را آموزش بدهیم ♥ در ادامه با ما همراه باشید.

دسر زعفرانی یکی از پرطرفدارترین دسرهاست که می توان برای جشن ها و مهمانی ها آن را استفاده کرد.  این دسر خوشمزه  را می توان در مدت زمانی کوتاه و به سادگی تهیه کرد و از طعم و مزه عالی آن لذت برد. زعفران همواره بین ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای داشته و طعم و عطر دلنشینش همیشه یاد آور غذاهای اصیل ایرانیه. زعفران دارای مقدار زیادی منگنز، ویتامین c ، آهن ، پتاسیم  ویتامین است. و پیشنهاد میکنم در ادامه با ما همراه باشید  و طرز تهیه دسر زعفرانی آشنا شوید و از این دسر خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه دسر زعفرانی

طرز تهیه دسر زعفرانی

طرز تهیه دسر زعفرانی

طرز تهیه دسر زعفرانی

۲.  شیر و شکر را با هم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر در شیر حل شود. (توجه داشته باشید که نیازی به جوشیدن نیست)  سپس قابلمه حاوی شیر را از روی حرارت برداشته و زعفران دم کرده و گلاب را اضافه میکنیم و کاملا مخلوط کرده و کنار بگذارید تا خنک شود.

حالا خامه و پگودر ژلاتین را اضافه نموده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. مایه اصلی دسر ما آماده است، آن را در  قالب چرب شده بریزید و در یخچال قرار دهید تا بسته شود. زمان مورد نیاز برای آماده شده دسر به درجه یخچال شما بستگی دارد، اما حدودا بین ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد تا کاملا سفت شود

بعد از اطمینان از بسته شدن دسر، آن را از قالب خارج نمایید و به تزیین آن بپردازید. این دسر خوشمزه را با خامه و شکلات سنگی و میوه میتوان تزیین کرد.

طرز تهیه دسر زعفرانی

طرز تهیه دسر زعفرانی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر زعفرانی خوشمزه و مجلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..