تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزادم خیلی سرفه میکنه، باید چه کنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: آترینا اصلا  خواب راحت نداره سرفه هاش شدید شدن تو بیداری سرفه نمیکنه فقط تو خواب خیلی هم ابریزش بینی داره سبز رنگ شده داروهاشو هم میدم سیتریزین شبا ۲ سی سی آزیترومایسین روزی ۲ سی سی و کتوتیفن ۱۲ ساعتی ۲ سی سی ولی اصلا تغییری نکرد بدترم شده  دخترم تو خواب خیلی اذیت میشه همش سرفه میکنه توروخدا بگین‌چکار کنم هوا هم باد و بارونه شوهرمم نیست که ببرمش بازم دکتر اگه ببرمش بازم‌ همین داروهارو میده دیگه نمیدونم چکار کنم 

 

پاسخ دکتر علی اصغر حلیمی، متخصص اطفال:

 دوست عزیز همانظور که قبلا هم گفته شد سرفه در خواب یا ناشی از الرژی  و حساسیت است و یا عفونت دارد همچنین می تواند ریفلاکس هم باشد. اگر ترشح چرکی از بینی هم دارد ممکن است نیاز به تغییر دارو باشد به همین دلیل بی معاینه نمی توان دقیق گفت مشکل ناشی از چیست. اما حتما به پزشک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزادم خیلی سرفه میکنه، باید چه کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..