تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرغامی: اگر صدا وسیما بیافتد دست دولت، مردم بدبخت می‌شوند/ پاسخ آشنا: کسی نگفته صداوسیما باید دست دولت باشد

حسام الدین آشنا در پاسخ به ضرغامی در توییتر خود نوشت: کسی نگفته صداوسیما باید دست دولت باشد. صداوسیما نباید از انصاف، توازن، صحت و دقت دور شود.

به گزارش ایران، ضرغامی در گفت و گویی ادعا کرده است:« شما روزنامه ایران را ببینید، خبرگزاری ایرنا را ببینید که برای دولت است، کاملا قرائت رسمی دولتی می‌کنند. یعنی اگر صدا وسیما بیافتد دست دولت، مردم بدبخت می‌شوند. خدا پدر آن کسانی که در خبرگان نشستند و صدا وسیما را دست دولت ندادند، بیامرزد.»

آشنا در واکنش به این سخنان در توئیتر خود نوشت:« کسی نگفته صدا و سیما باید دست دولت باشه. مسأله این است که صدا و سیما نباید از انصاف، توازن، صحت و دقت دور شود.»

ضرغامی: اگر صدا وسیما بیافتد دست دولت، مردم بدبخت می‌شوند/ پاسخ آشنا: کسی نگفته صداوسیما باید دست دولت باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرغامی: اگر صدا وسیما بیافتد دست دولت، مردم بدبخت می‌شوند/ پاسخ آشنا: کسی نگفته صداوسیما باید دست دولت باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..