تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كشف 34 کيلوگرم تریاک در هریس

فرمانده انتظامي هريس از کشف 34 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با دستگیری سه نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پايگاه خبري پليس، ستار داداشی در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبني بر انتقال محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان فعال از محورهای مواصلاتی شهرستان به مقصد يکي از شهرستان های همجوار، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاري و پشتیبانی مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل محورهاي مواصلاتي و پس از چندین ساعت تعقيب و مراقبت هاي پليسي، متهمان را که با يک دستگاه خودروي ال 90 در حال حمل مواد بودند شناسايي و با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

 داداشی بیان داشت: مأموران پس از دستگیری متهمان و با هماهنگی صورت گرفته موفق شدند خریدار را نیز در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسي از خودرو، مأموران مقدار 34 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: در این راستا 3 نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

داداشی در پايان ضمن تاکيد بر همکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، از عموم مردم درخواست کرد: هرگونه اطلاع از فعاليت توزيع کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كشف 34 کيلوگرم تریاک در هریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..