تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ ماه حبس برای یک زن فرانسوی بخاطر حجاب

دستگاه قضایی فرانسه یک خانم فرانسوی را که حاضر نشد حجاب خود را در برابر نیرو‌های پلیس بردارد، به شش ماه زندان محکوم کرد. صراط:

 دادگاهی در شهر تولوز فرانسه حکم نهایی مربوط به زنی را که ماه آوریل حاضر نشده بود در برابر نیرو‌های پلیس حجاب خود را بردارد، صادر کرد.

به گزارش ایرنا، وکیل این خانم اعلام کرد که بعد از دو ماه دادگاهی و با وجود تلاش‌های فراوان وی، سرانجام این خانم به تحمل شش ماه زندان محکوم شده است.

بازداشت این زن در ماه آوریل گذشته، موجب درگیری‌های زیادی میان نیرو‌های پلیس و جوانان منطقه میرال شهر تولوز شده بود. جرم این زن 'پوشاندن چهره در اماکن عمومی' اعلام شده است.

وکیل این خانم خواستار بازنگری در حکم وی شده است، اما به نظر نمی‌رسد با توجه به قوانین موجود در فرانسه، این درخواست راه به جایی ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ ماه حبس برای یک زن فرانسوی بخاطر حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..