تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن کریم در سوسنگرد

 ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن کریم در سوسنگرد

حمید عجیلی‌پور مسئول شعبه بیت‌الاحزان سوسنگرد در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از آغاز ثبت نام دوره حفظ یکساله قرآن کریم در این شعبه خبر داد و گفت: سال گذشته نیز این طرح در شهرستان اجرا شد و شرکت‌کنندگان آن در حال حاضر موفق به حفظ 28 جزء قرآن کریم شده‌اند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا پایان خردادماه است، درباره شرایط شرکت در این دوره گفت: این طرح که به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود، ویژه آقایان و در مقاطع سنی 14 تا 22 سال است. شروع دوره نیز 18 تیرماه است.

این فعال قرآنی گفت: علی چنانه حافظ کل قرآن کریم مسئول آموزش دوره‌های حفظ تخصصی است.

مسئول شعبه بیت‌الاحزان سوسنگرد همچنین از اجرای طرح رحله در این شعبه خبر داد و گفت: این طرح به مدت دو ماه و به منظور حفظ 4 جزء قرآن کریم اجرا می‌شود.

عجیلی‌پور در پایان گفت: علاوه بر این طرح‌ها، دوره‌های حفظ خواهران و نونهالان نیز از دیگر برنامه‌های این شعبه در سوسنگرد است.

این فعال قرآنی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دو شماره 09168256204 و 09168061038 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام طرح حفظ یکساله قرآن کریم در سوسنگرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..