تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یک صلح بان و زخمی شدن 8 نفر در حمله اي در جمهوری آفریقای مرکزی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ نیروی صلح بان سازمان ملل متحد در جمهوری آفریقای مرکزی و ارتش موریتانی اعلام کردند در حمله به کاروانی در جمهوری آفریقای مرکزی که روز پنجشنبه روی داد، یک صلح بان کشته شد و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

سازمان ملل متحد اعلام کرد این حمله در حالی انجام شد که گروهی از صلح بانان موریتانیایی در حال همراهی یک کاروان لجستیکی بین شهرهای کونگبو و آلیندائو در جنوب بخش مرکزی جمهوری آفریقای مرکزی بودند.
سازمان ملل متحد افزود جراحات پنج نفر در این کاروان بسیار جدی است و با کشته شدن این صلح بان، شمار صلح بانانی که از ابتدای امسال (میلادی) در کشور جنگ زده جمهوری آفریقای مرکزی کشته شده اند، به سه نفر رسید.
ارتش موریتانی شبه نظامیان مسیحی آنتی بالاکا را عامل این حمله خواند.
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در جمهوری آفریقای مرکزی گفت :«‌ چنین خشونت کوری غیر قابل قبول است. چرا به صلح بانان حمله می شود که تنها دلیلشان برای حضور در جمهوری آفریقای مرکزی کمک به این کشور برای فرار از خشونت و کمک به آن برای بازگرداندن امنیت و صلح پایدار است ؟».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یک صلح بان و زخمی شدن 8 نفر در حمله اي در جمهوری آفریقای مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..