تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام امکان بازنشر پست در استوری‌ ها را رسما ارائه کرد

اینستاگرام ساعاتی پیش قابلیت «بازنشر پست‌ها» را از مرحله آزمایشی خارج کرد و در دسترس بقیه کاربران قرار دارد. به کمک این ویژگی، می‌توانید پست‌های اینستاگرام را در استوری خود بازنشر کرده و روی آن هر چیزی که خواستید را بنویسید، بقیه را تگ کرده یا از استیکرهای دلخواه استفاده کنید.

برای اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری، ابتدا باید روی آیکون کاغذی هواپیما کلیک کنید. همانند کاری که هنگام ارسال پست به دایرکت دوستان انجام می‌دهید. در اینجا گزینه جدیدی تحت عنوان Create a story with this post ظاهر شده که با کلیک روی آن، پست‌ در استوری‌تان بازنشر می‌شود.

بازنشر پست در استوری

در کنار استفاده از استیکرها، می‌توانید ابعادشان را تغییر داده یا آن‌ها را بچرخانید.

بعد از بازنشر پست، نام کاربری که پست را گذاشته نیز در پایین استوری نمایش داده می‌شود. البته به خاطر حفظ حریم شخصی، اینستاگرام برای ویژگی جدیدش محدودیت‌هایی گذاشته است؛ این قابلیت تنها روی اکانت‌های عمومی کاربرد داشته و اگر نمی‌خواهید دوستان‌تان پست‌های شما را استوری کنند، کافیست آن را غیر فعال کنید.

همانند دیگر ویژگی‌های جدید اینستاگرام، ممکن است بازنشر پست‌ها در استوری نیز هنوز برای تعدادی از کاربران فعال نشده باشد. اگر جزو این دسته هستید، مدتی صبر کنید تا این قابلیت در دسترس قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام امکان بازنشر پست در استوری‌ ها را رسما ارائه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..