تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای نخستین بار، انفجار یک سیگار الکترونیکی جان مردی را در فلوریدا گرفت

بنابر گزارش های تازه، نتایج یک کالبدشکافی نشان داده که سیگار الکترونیکی، عامل مرگ تراژیک مردی در فلوریدا بوده است. این نخستین باری است که انفجار این سیگارها، مرگ شخص را به همراه داشته است. در گزارش پزشکی آمده که این مرد 38 ساله زمانی جان خود را از دست داد که سیگار الکترونیکی منفجر شد و چند ترکش وارد سر او شد؛ علاوه بر این، آتش سوزی کوچکی نیز در خانه او شکل گرفت.

کالبدشکافی ها نشان می دهد که حداقل دو ترکش وارد سر قربانی شده اند و 80 درصد از بدن او دچار سوختگی شده است. خانواده این مرد بدشانس، جسد او را در اتاق خواب منزلش پیدا کردند.

در سال های 2009 الی 2016 میلادی، سیگارهای الکترونیکی مسئول حداقل 195 حادثه بودند که البته هیچ یک از این موارد، باعث جان باختن کسی نشد. با این حال گفتنی است که در 133 مورد، شخص مصرف کننده دچار صدمه شد و 38 مورد از آنها نیز صدمات جدی بوده است. وزارت آتش نشانی ایالات متحده می گوید که این انفجارها ناگهانی بوده و معمولاً با صدایی مهیب، فلاش نور، خروج دود، آتش سوزی و گاه پرتاب شدن باتری و سایر قطعات به بیرون همراه هستند.

آتش نشانان می گویند هیچ محصول دیگری وجود ندارد که باتری را (به عنوان یک ماده منفجرشونده) در چنین فاصله نزدیکی به بدن انسان قرار دهد و در واقع همین نزدیکی بدن و باتری است که صدمات فیزیکی شدید را به همراه می آورد. در حال حاضر امید می رود که بعد از بروز این سانحه، بالاخره قوانین و استانداردهایی برای باتری های موجود در سیگارهای الکترونیکی تنظیم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای نخستین بار، انفجار یک سیگار الکترونیکی جان مردی را در فلوریدا گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..