تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت چندمنظوره جنگل‌های هیرکانی با ایجاد شکارگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد اعلام کرد: "در آستانه آغاز هفته تنوع زیستی، جلسه مشترکی با حضور اعضاء مدیریت چند منظوره جنگل های هیرکانی، تنی چند از کارشناسان و مسئولین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان و جوامع محلی آن استان در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد تشکیل و تجارب موجود در این استان در زمینه واگذاری مدیریت قرق های اختصاصی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در ابتدای جلسه، اکبری معاون فنی حفاظت محیط زیست استان یزد توضیحاتی را پیرامون روند تصویب قرق های اختصاصی و ضرورت های این موضوع ارائه داد و در ادامه با ارائه پاور پوینت در خصوص وضعیت قرق های اختصاصی استان یزد، به سؤالات و ابهامات موجود در این بخش پاسخ داده شد.

در نظر است تا در برنامه سه روزه ای اعضای فوق از اقدامات صورت گرفته در قرق های اختصاصی استان یزد بازدید نموده و از نزدیک با ظرفیت های موجود در این بخش آشنا شوند و امید اینکه توسعه و تکمیل زنجیره قرق های اختصاصی کشور به حفاظت از ذخایر ژنتیکی کشور منجر شده و توانمند سازی جوامع محلی را در سایه اشتغال پایدار به همراه داشته باشد".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت چندمنظوره جنگل‌های هیرکانی با ایجاد شکارگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..