تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معاون سابق قالیباف به خبرسازی دروغ رسانه‌های اصلاح‌طلب

ناصر امانی معاون سابق برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به سیر جدید اتهام‌زنی اصلاح‌طلبان و اعضای شورای پنجم علیه مدیریت سابق شهری، اظهار کرد: اصلاحاتی‌ها که از نظر کارآمدی نمی‌توانند از زیر سایه مدیریت جهادی قالیباف بیرون بیایند، تخریب را در دستور کار خود قرار داده‌اند و هنگامی که می‌بینند نه علیه شخص قالیباف چیزی پیدا می‌کنند نه می‌توانند وصله مردم‌پسندی به او بچسبانند لذا هر روز یک دروغی درباره زیرمجموعه منتشر می‌کنند. 

وی افزود: یک بار دروغ نجومی 52 هزار میلیاردی را تیتر روزنامه‌هایشان می‌کنند و حالا هم دروغی جدید درباره معاونش را تولید کرده‌اند. اصلاح‌طلبان به جای عملیات‌روانی‌های نخ‌نما شده بهتر است حالا که پس از 9 ماه تازه شهر، شهردار پیدا کرده است جنگ تقسیم منافع را کنار بگذارند و اجازه دهند شهردار جدید تیم اجرایی‌اش را خودش زودتر بچیند و فرصت خدمت کردن به مردم را پیدا کند.

معاون سابق برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در پایان با خطاب قراردادن اصلاح طلبان و اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم بیان کرد با سیاسی کاری و تخریب رقیب نمی‌توان کارنامه خوبی تولید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معاون سابق قالیباف به خبرسازی دروغ رسانه‌های اصلاح‌طلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..