تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت 100 میلیارد ریالی سیل در کلات


وى ادامه داد: مدیریت جهادکشــاورزى کلات آســیب وارده به این بخش را 70 میلیارد ریال برآورد کرده که شامل تخریب 13 کیلومتر کانال آب، ســه کیلومتر لوله انتقال آب، 150 هکتار باغ گردو، 10 واحد دامدارى، 30 دهانه آبگیر و اتلاف 70 رأس دام سبک است.


فرماندارکلات گفت: شهردارى نیز میزان خسارت هاى وارده به جداول، آسفالت، دیوار ساحلى، پلو نیز خرابى هاى ناشى از آبگرفتگى معابر را حدود 20 میلیارد ریال اعلام کرده است.

سید اصغر علوی تبار افزود: بارش هاى اخیر 8 و نیم میلیارد ریال خسارت نیز به حوزه راهدارى و حمل و نقل جاده اى این شهرستان در محورهاى کلات - درگز و مسیرهاى روستایى سنگ دیوار، بابارمضان، گرو، خشت، سینى و آقداش، قره سو، بابافرجى و نفطه وارد آوردهاســت.

  وی خسارات سیل به خطوط آبرسانى شهر کلات را نیز 5 میلیارد ریال اعلام و گفت: ســیل به 350 متر شبکه اصلى و فرعى، 56 فقره انشعاب و کاورهاى خط انتقال آسیب رسانده است.

انتهای خبر// ر.ق

برجای گذاشتن 100میلیارد خسارت درپی بارش های سیل اسا در کلات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت 100 میلیارد ریالی سیل در کلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..