تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در گرگان

برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در گرگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم  چکاد سخن، شاهنامه فردوسی را یکی از آثار بی بدیل زبان فارسی دانست و گفت:این شاعر بلند آوازه تلاش کرد با لطافت شعری، تصویر سازی بدیع ، لحن حماسی و آکنده از فرهنگ مقاومت ، گامی بر دردها و زخم های هویت این مرز و بوم بردارد.

وی ادامه داد: پرداختن به مضامینی مانند، مهارت زندگی ،ناپایداری جهان ، ستایش خداوند، توجه به خرد و دانش یکی از ویژگی های این میراث ملی ایران است.

همچنین در این مراسم از تندیس رستم و سهراب اثر خلاق هنرمند گلستانی رونمایی شد.

انتهای پیام/م

همایش بزرگداشت فردوسی در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بزرگداشت فردوسی در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..