تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان مینودشت

آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان مینودشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علیرضا محمدی رییس اداره تعاون روستایی مینودشت گفت: برداشت محصول گل گاو زبان از اول اردیبهشت ماه شروع شد و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگ خشک آن هر کیلو 160 تا 200 هزار تومان و برگ خیس آن 20 تا 30 هزار تومان متقاضی دارد.
علیرضا محمدی افزود: گلخانه ایجاد کردیم که نشاء گیاهان دارویی در آن به عمل آورده می شود.

 محمدی گفت: برای سال آینده برنامه داریم که 100 هکتار نشاء گیاهان دارویی را مانند اسطوخودوس ، بابونه و آویشن که بیشترین تقاضا را در کشور دارد کشت کنیم.

رییس اداره تعاون روستایی مینودشت در توصیه به کشاورزان گفت: کشاورزان استان به کشت گیاهان دارویی روی بیاورند که هم تغییر رویکرد و هم ایجاد درآمد است .

وی افزود: صرفه جویی در مصرف آب و اشتغال فراگیر را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/م

برداشت گل گاو زبان در شهرستان مینودشت آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان مینودشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..