تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی در گلستان

‌علی رفیقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی را در گلستان با محوریت حوزه های  الکترونیک، مخابرات‌، کنترل و قدرت‌، کامپیوتر‌، هوش مصنوعی‌، میکانیک‌، مکاترونیک و هوا و فضا برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد :‌ نخستین کنفرانس در سال 95 در گلستان برگزار شده  که از نخستین تجربه ربات‌های پروازی در کشور بود .

وی افزود: پس از 2 سال برآن شدیم که با تغییراتی دومین کنفرانس را با همت اساتید و پژوهشگران و کارکنان موسسه آموزشی میرداماد برگزار کنیم.

رفیقی رئیس موسسه آموزش عالی میرداماد ‌گرگان افزود:‌ این مجموعه نخستین مجموعه فنی و مهندسی استان است که از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده و در 5 گروه آموزشی فعالیت دارد.

رفیقی افزود:‌ ‌با توجه به شعار سال"‌ حمایت از کالای ایرانی"‌ موسسه میرداماد چندسالی است تیم پژوهشی آن موفق به ساخت و هدایت و پهپاد "کواد کوپتر" شده است.

رئیس موسسه آموزش عالی میرداماد ‌گرگان تاکید کرد:‌ این کنفرانس زمینه‌ای است که داشته‌های این موسسه و ظرفیت اساتید ما و اساتید و پژوهشگران کل کشور در قالب ارائه مقالات علمی و پژوهشی مطرح شود و فرصتی برای ارائه دیدگاه‌ها و دستاوروهای جدید د‌ر حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود :‌ دانشگاه‎های معتبری مانند دانشگاه تهران،‌ تربیت مدرس،‌ صنعتی شاهرود،‌ سمنان،‌ گیلان،‌ شهید بهشتی،‌ علم و صنعت،‌ امیر کبیر، سهند تبریز و دو دانشگاه استانی علو‌م کشاورزی و منابع طبیعی و دانشگاه گلستان نیز به عنوان حامی این کنفرانس هستند.

وی گفت: تا 10 تیرماه فرصت ارسال مقالات در نظر گرفته شده و در هفته‌های آینده این مقالات از طریق سایت دریافت می‌شود.

‌رفیقی از ساخت پهپاد امدادی توسط موسسه میرداماد گرگان خبر داد و افزود:‌ بنا است با سازمان جهاد کشاورزی استان وارد عقد قرارداد شویم تا پهپادی در حوزه کشاورزی هوشمند موثر واقع شود.

وی اظهار کرد:  هزینه ارائه مقاله در این همایش علمی 100 هزار تومان و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت ‌www.fro2018.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازیدر گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..