تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان زن 140 کیلوگرمی در قم

نجات جان زنی 140 کیلوگرمی در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛خانمی 57 ساله با وزن 140 کیلوگرم  که به دلیل چاقی مفرط و مشکلات ناشی از آن تن به عمل جراحی کاهش حجم معده داده(Sleeve)، بود، پس از مدتی دچار تب و درد شکم می شود.

پس از مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی قم و در بررسی های اولیه سوراخی در معده مشاهده شد که غذا از طریق آن به داخل حفره شکم راه پیدا می کرد.

با توجه به شرایط بسیار وخیم بیمار و اینکه جراحی مجدد با احتمال بالای مرگ وی همراه بود، توسط دکتر احمد حرمتی استادیار و فوق تخصص گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی قم و تیم همراه تحت آندوسکوپی قرار گرفت و فیستول معده بیمار با تکنیک Ovesco Clip در کمترین زمان ممکن بسته شد.

 این کار باعث نجات جان بیمار و پیشگیری از جراحی مجدد وی شد و بیمار بعد از چند روز با حال عمومی خوب و بهبودی نسبی مرخص شد.

انتهای پیام/ش

عمل جراحی زنی با چاقی مفرط در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان زن 140 کیلوگرمی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..