تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت 14 ایلامی بر اثر مصرف قارچ سمی

مسمومیت 14 ایلامی بر اثر مصرف قارچ سمیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به مسمومیت 14 ایلامی بر اثر مصرف قارچ سمی از هفته گذشته تاکنون، گفت: خوشبختانه تمامی این افراد بصورت سرپایی درمان شده اند اما مردم برای حفظ سلامتی خود به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

سپهر افزود: در فصل بهار و با رویش قارچ در طبیعت و با توجه به اینکه برخی مردم نسبت به انواع قارچ ها، شناخت ندارند باعث شده آمار مسمومیت و مرگ افراد بر اثر مصرف قارچ های سمی در کشور افزایش یابد که خوشبختانه در استان ایلام هیچ گونه مرگی در اثر مصرف قارچ سمی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بازار قارچ های کوهی به وفور دیده می شود، تصریح کرد: مردم در صورت نیاز و برای مصرف قارچ، از قارچ های پرورشی و بسته بندی شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

قارچ سمی 14 ایلامی را مسموم کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت 14 ایلامی بر اثر مصرف قارچ سمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..