تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با تیم ملی فوتبال بلژیک در جام جهانی روسیه

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تجزیه و تحلیل بلژیک، یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2018 که در گروه هفتم این رقابت ها در کنار انگلیس، تونس و پاناما قرار گرفته است در این گزارش می خوانید.

بلژیکی ها که یکی از پر ستاره ترین تیم های حال حاضر جام جهانی روسیه

بلژیک که سرگروه گروه هفتم جام جهانی است، برای سیزدهمین بار راهی این رقابت ها می شود. بهترین عملکرد شیاطین سرخ در دوره های قبلی کسب رتبه چهارم جام جهانی 1986 است.

بلژیک در گروه هشتم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره سبز بالاتر از تیم های یونان،بوسنی و هرزه گوین، استونی،قبرس و جبل الطارق با آمار 10 بازی، 9 برد، یک مساوی،43 گل زده، 6 گل خورده، تفاضل گل مثبت 37 و 28 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی بیست و یکمین دوره جام جهانی شد.

بلژیکی ها که یکی از پر ستاره ترین تیم های حال حاضر جام جهانی روسیه

روبرتو مارتینز که سابقه مربیگری در تیم های سوانسی، ویگان اتلتیک و اورتون انگلیس را دارد اکنون سرمربی بلژیک است و این تیم در حال حاضر از ستاره هایی مانند تیبو کورتوآ، یان ورتونگن، وینسنت کمپانی،توبی آلدروایلد، توماس فرمائلن، اکسل ویتسل،مروان فلاینی، عثمان دمبله،کوین دی بروین، یانیک کاراسکو،ادن هازارد، روملو لوکاکو،دریس مرتنس، کوین میرالاس، دیووک اوریگی و میچی باتشوایی بهره می بردوباید او را یکی از خوش اقبال ترین مربیان تاریخ فوتبال جهان دانست چرا که یکی از پرمهره ترین تیم های تمام دوران بلژیک را در اختیار گرفته است، نکته جالب در مورد نیمکت مربیان تیم ملی بلژیک حضور «تیری آنری» به عنوان دستیار «مارتینز» خواهد بود.

بلژیکی ها که یکی از پر ستاره ترین تیم های حال حاضر جام هستند، کابوس بسیاری از تیم ها محسوب می شوند چرا که گلچینی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا و جهان در تیم ملی بلژیک جمع شده اند و سرمربی این تیم با وجود اینهمه ستاره قادر به احرای تاکتیک ها و سیستم های مختلفی است اما او بیشتر تمایل به استفاده از ۱-۳-۲-۴ شناور در بلژیک دارد که با چرخش های زیاد در طول بازی به سیستم های مختلف مدرن امروزی تبدیل می شوداین تیم امید زیادی دارد تا با توجه به ستاره های زیادی که در اختیار دارد، دست کم به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی راه یابد.

بلژیکی ها که یکی از پر ستاره ترین تیم های حال حاضر جام جهانی روسیه

در دروازه تیم ملی فوتبال بلژیک «تیبو کورتوآ» جانشین «میشل پرودوم» نامدار شده است. دروازه بانی که در چلسی یکی از ارکان موفقیت این باشگاه انگلیسی شده و در ۲۵ سالگی امیدوار است همراه با نسل طلایی بلژیک رکورد ناکامی های فوتبال ملی این کشور را تمام کنند.

در خط دفاعی، توماس فرمالن عصو بارسلونا است. یان فرتونگن در تاتنهام بازی می کند. «توما مونیه» هم یکی از ستاره های دفاع پاری سن ژرمن است که برای بلژیک به میدان می روند.

در میانه زمین آنها لبریز از ستاره هستند. «اکسل ویتسل» یکی از ستاره هایی است که باشگاه «تیانجین» چین برای خریدش ۱۲ میلیون یورو هزینه کرد. «موسی دمبله» ستاره خط میانی تاتنهام، «کیوین دی بروینه» هافبک منچستر سیتی، «استفان دیفور» هافبک برنلی و «ناصر چادی» ستاره وست بروموویچ یک خط میانی رویایی را تشکیل داده اند. اما آنها در خط حمله از همه جا زهردارتر و کامل تر شده اند.

بلژیکی ها که یکی از پر ستاره ترین تیم های حال حاضر جام جهانی روسیه

کاپیتان «ادن آزارد» در چلسی شاخص ترین چهره بلژیک است. او را هم باید یکی از مدعیان بالابردن جام قهرمانی دانست. خودش یک ماه قبل گفته بود باید برای قهرمانی در روسیه خوش بینی، خوش شانس و سخت کوش باشیم)، این تیم جمعی از ستارگان مانند « ادن آزارد» ،«روملو لوکاکو» از منچستریونایتد، «دریس مرتنز» از ناپولی ایتالیا، «کیوین میرالس» از اورتون، «دیووک اوریگی» از لیورپول، «کریستین بنتک» از کریستال پالاس و «یانیک فرییرا کراسکو» از اتلتیکومادرید را در خط حمله خود دارد.

این تیم همچنین 5 دوره سابقه حضور در رقابت های یورو را دارد که بهترین عنوانش نایب قهرمانی یورو 1980 است.

این تیم که زیر نظر اتحادیه سلطنتی فوتبال بلژیک فعالیت می‌کند در نوامبر ۲۰۱۵ برای نخستین بار موفق به کسب مقام یکم رده‌بندی جهانی فیفا شد.شاگردان روبرتو مارتینز در رنکینگ مارس 2018 فیفا در جایگاه پنجم قرار گرفته اند.

بلژیک با جمعیت 11 میلیون 358 هزار و 357 نفر و مساحت 372  هزار و 6 کیلومتر مربع در جایگاه هفتاد و پنجم پرجمعیت ترین و سی و پنجم بزرگ ترین کشورهای دنیا ایستاده است،در ۶۰٪ از مناطق بلژیک، زبان هلندی صحبت می‌شود و در ۴۰٪ مناطق جنوبی مثل والونی فرانسوی صحبت می‌شود ،در منطقه پایتخت(بروکسل) نیز هر دو زبان در نهادهای دولتی رایج است. کمتر از ۱٪ مردم بلژیک آلمانی‌زبان هستند و در شرق کشور زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با تیم ملی فوتبال بلژیک در جام جهانی روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..