تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز درباره «جراحی زیبایی گردن»

وب سایت نبض ما: در صورتی که پوست گردن شما انعطاف پذیری و ظاهر طبیعی خود را از دست داده باشد و یا اگر در ناحیه گردن افتادگی و چربی زیاد جمع شود، راه حل های زیادی برای رفع این مشکلات در دسترس هستند که می توانید یکی از روش های موثر را انتخاب کنید. یکی از این روش ها جراحی زیبایی گردن است.

در حالی که همه ما به سلامت و زیبایی پوست صورت خود اهمیت داده و اقدامات مناسبی برای حفظ و یا بهبود ظاهر پوست صورت خود انجام می دهیم، به همان اندازه هم توجه به زیبایی گردن مهم است. علاوه بر این، نور خورشید یا کاهش شدید وزن هم ممکن است به پوست گردن آسیب رسانده و آن را از شکل طبیعی و زیبای خود خارج کند.

سیر تا پیاز جراحی زیبایی گردن

یکی از روش های زیبایی گردن، جراحی زیبایی گردن است. البته بهتر است پیش از جراحی گردن، تمام موارد را در نظر گرفته و همه اطلاعات در مورد این جراحی را دریافت کنید. در حقیقت می توان گفت که جراحی زیبایی گردن روشی ایمن بوده و دارای حداقل عوارض ناشی از جراحی است.

شکل گیری گردن باعث ایجاد ظاهری قوی تر، صاف و ظریف تر در گردن و چانه می شود و این کار حتی بدون ایجاد تغییرات دیگر در صورت انجام شده و باعث بهبود گردن فربه و از بین رفتن چین و چروک می شود.

علاوه بر این صاف شدن گردن به طور قابل ملاحظه ای در جوان سازی فرد نقش موثری دارد. شکل گیری گردن می تواند در بازگرداندن تعادل صورت کمک کننده باشد.

انواع جراحی زیبایی گردن

جراحی زیبایی گردن به روش های مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از:

لیپوساکشن گردن: در این روش معمولا چربی های اشباع شده و اضافه از ناحیه گردن حذف می شود.

کشیدن پوست گردن: کشیدن پوست گردن در روش های مختلفی انجام می شود که این کار با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شود

پلاتیسماپلاستی: در این روش معمولا به حذف خطوط و چین و چروک بر روی گردن اقدام شده و پوست گردن سفت تر می شود.

سرویکوپلاستی: در این روش، بافت اصلی پوست گردن محکم و پایدار شده و پوست اضافی گردن را حذف می کنند.

لیفت گردن ، از بین بردن خطوط گردن

لیفت گردن روش موثری در داشتن گردن با ظاهر صاف تر و ظریف تر تا ناحیه چانه است. یک گردن زیبا نه تنها باعث ظاهری جوان می شود، بلکه با سلامتی و سرزندگی هم همراه است.

در مراکز جراحی زیبایی پلاستیک، جراحان بسیاری از روش های لیفت گردن (همچنین به عنوان سرویکوپلاستی نامیده می شود) و تکنیک های جانبی برای هر دو گروه مرد و زن استفاده می کنند. با لیفت گردن، معمولا پوست گردن کشیده شده و پوست اضافی گرفته می شود. جراحی لیفت گردن معمولا به دلایل زیر انجام می شود:

وجود چربی اضافی و بیش از حد در ناحیه گردن ذخایر چربی بیش از حد زیر چانه شکل نامناسب گردن به دلیل عوامل مختلفی از جمله وراثت، شرایط محیطی و استرس

بعضی از مردم احساس می کنند برای لیفت گردن آمادگی ندارند. به هرحال انجام لیفت گردن باید با دریافت تمام اطلاعات صورت گیرد.

با این حال، بسیاری از بیماران در ناحیه پوست گردن، چانه و اطراف آن دارای چین و چروک بیش از حدی هستند و لیفت گردن می تواند گزینه مناسبی برای رفع این حالت ناخوشایند و رفع چین و چروک و خطوط باشد.

روش های جوان سازی و عمدتا، پلاتیسما پلاستی در رفع خطوط ظاهری روی گردن بسیار موثر و کاربردی است.

آیا این جراحی توسط جراح سر و گردن انجام می شود؟

به خاطر داشته باشید که تنها یک جراح پلاستیک واجد شرایط می تواند عمل جراحی برش گردن را انجام دهد و می تواند به شما کمک کند تا گردن شما صاف، باریک و جوان به نظر برسد.

جراحی زیبایی گردن یکی از روش های تغییر شکل دهنده در پزشکی زیبایی است. جراح پلاستیک واجد شرایط می تواند با از بین بردن ذخایر بیش از حد چربی در ناحیه گردن و عضلات آن، به طور چشمگیری باعث بهبود وضعیت ظاهر بیمار شود.

سیر تا پیاز جراحی زیبایی گردن

مضرات جراحی زیبایی گردن

خطرات ناشی از هر گونه جراحی همیشه وجود دارد و روش های زیبایی هم از این قاعده مستثنی نیستند. تصمیم به برخورداری از ظاهر زیبای گردن، تصمیمی بسیار شخصی است.

شما باید تصمیم بگیرید که آیا با وجود تمام خطرات احتمالی باز هم مایل به جراحی زیبایی گردن هستید یا خیر. پیش از جراحی گردن از شما می خواهند تا فرم های رضایت نامه را امضا کنید تا اطمینان حاصل شود که شما به طور کامل اطلاعات لازم را دریافت کرده و هر گونه خطرات و عوارض بالقوه را در نظر گرفته اید.

خطرات احتمالی جراحی زیبایی گردن عبارتند از:

 خطرات بیهوشی  خونریزی در حین جراحی  مشکلات احتمالی هنگام برش و مشکلات پس از آن  آسیب عصبی نادر که می تواند موجب ضعف در لب پایینی شود  تجمع مایع (هماتوم)  عفونت  آلرژی ناخوشایند  تورم طولانی مدت  بی نظمی ها و تغییر رنگ پوست  بخیه (بخیه ممکن است به طور خود به خودی باعث آسیب سطح پوست و تحریک پذیری یا تغییرات دیگرو حساسیت پوستی شود. )  درد ماندگار  بهبودی طولانی مدت  خطر ابتلا به ترومبوز وریدی عمیق با عوارض قلبی یا ریوی  نارضایتی از جراحی و نتایجی که ممکن است نیاز به جراحی مجدد باشد  خونریزی های زیرپوستی  سرووما در جراحی(شایعترین عوارض پس از جراحی)  عوارض جانبی گردن  درد و ناراحتی  زخم  احساس تنگی و ناخوشایند در گردن، این موضوع می تواند در اثر عمل جراحی مکرر در گردن ایجاد شود.  درد در ناحیه گردن که بر اثر سوزش در محل برش ایجاد می شود.  بی نظمی های پوستی: این مشکل می تواند شامل خستگی یا خارش باشد. عدم تقارن و مشکلات دیگر هم می تواند باعث بروز مشکلات دیگر شود.  ترومبوز ورید عمقی (DVT)

وقوع این عوارض با انتخاب دکتر متخصص و حرفه ای مطمئنا کاهش خواهند داشت. بیمار باید پزشک خود را در مورد هر گونه وضعیت پزشکی موجود یا داروی مصرفی مطلع کند تا خطر ابتلا به مشکلات جدی بعد از جراحی کاهش یابد.

تورم، کبودی و ناراحتی هایی که دو یا سه روز اول بعد از جراحی اتفاق می افتد؛ تقریبا طبیعی است. در طول هفته اول بعد از عمل جراحی ، هر کدام از این عوارض، به طور معمول باید کم کم کاهش یابد.

سیر تا پیاز جراحی زیبایی گردن

دو هفته بعد از عمل جراحی، به طور معمول درد، کبودی و تورم از بین رفته و بیماران کم کم به نتایج مطلوب جراحی نزدیک می شوند. البته تورم باقی مانده می تواند تا سه ماه طول بکشد.

ایجاد زخم ناشی از جراحی گردن هم می تواند یک مورد طبیعی محسوب شود. با این حال، جراحان تلاش می کنند تا در صورت امکان حداقل برش بر روی گردن ایجاد شود، بنابراین زخم های ناشی از برش، محدود خواهد بود.

این خطرات و موارد دیگر قبل از عمل جراحی به طور کامل مورد بحث قرار می گیرند .بنابراین، مشورت با جراح پلاستیک مهم و ضروری است.
هزینه جراحی زیبایی گردن

هزینه جراحی زیبایی گردن با توجه به موارد مختلفی متغیر است از جمله:

لوازم و تجهیزات مربوط به عمل جراحی انجام آزمایشات لازم پیش از جراحی هزینه های مربوط به بیمارستان دستمزد جراح

به طور کلی هزینه جراحی زیبایی گردن از سه تا هفت میلیون تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز درباره «جراحی زیبایی گردن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..