تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صخره‌های سرخابی در تیم ملی

ورزش سه: تمرینات تیم ملی ایران در تهران دنبال می شود، سید جلال حسینی و پژمان منتظری دو مدافع سرخابی که در جام جهانی قبل حضور داشتند، اکنون از گزینه های اصلی کی روش برای حضور در روسیه نیز هستند.

دو بازیکنی که در دیدار با آرژانتین نمایش قابل قبولی از خود ارائه کردند و آن نمایش ما را امیدوار می کند تا خط دفاع کی روش در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال نمره قبولی بگیرد.

سید جلال و منتظری که رابطه خوبی بیرون از فوتبال با هم دارند اخیرا در لیگ قهرمانان آسیا نیز مثمر ثمر برای تیمشان بوده اند تا شانسشان برای حضور در جام جهانی پیش رو بیشتر شود.

صخره‌های سرخابی در تیم ملی

صخره‌های سرخابی در تیم ملی


عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صخره‌های سرخابی در تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..