تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش کفش های صلاح در موزه بریتانیا(عکس)

کفش های محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در بخش مصر موزه بریتانیا در کنار اشیا باستانی مربوط به این کشور به نمایش درآمد.

به گزارش شما نیوز ، صلاح که در تابستان گذشته با انتقالی 42 میلیون یورویی از رم به لیورپول پیوست، در اولین فصل حضورش در آنفیلد فوق العاده کار کرد و در 38 بازی در لیگ برتر، 32 گل برای تیمش به ثمر رساند و توانست عنوان بهترین بازیکن فصل و آقای گل رقابت ها را از آن خود کند. به همین دلیل، موزه بریتانیا تصمیم گرفت تا کفش های این ستاره مصری را در بخش مربوط به اشیای این کشور در این موزه به نمایش بگذارد.

 

 

نائل اسپنسر، مسئول بخش مصر موزه بریتانیا در مورد این تصمیم گرفت:" این تصمیم باعث شد تا کلکسیون مصر موزه بریتانیا که در جهان شهره است، به روز شود.

این کفش ها داستان اسطوره مدرن مصر را روایت می کند؛ بازیکنی که در بریتانیا درخشان کار کرد و تاثیری جهانی داشت. این کفش ها که در بین مجسمه فراعنه باستان به نمایش گذاشته شده، نشان می دهد که صلاح با چه کفش هایی برنده کفش طلا شده است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش کفش های صلاح در موزه بریتانیا(عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..