تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگذشت بیوه داعشی از ازدواج با یک تروریست تا فرار از حبس خانگی/درسی که مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان گرفت!/تجارت گوشت‌های فاسدی که در چین خبرساز شد

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

ماجرای خواندنی از زندگی یک بیوه داعشی را به روایت خواهر او از نظر می‌گذرانید که آغاز ازدواج وی با یک تروریست تا وضعیت فعلی‌اش را توضیح می‌دهد.

فروشندگان یک کافه آمریکایی به مردی که زنی مسلمان را مورد اهانت قرار داده بود درسی بسیار جالب دادند.

مسئولان محلی پس از دفن بیش از ۲۰۰ تن گوشت قاچاق در یکی از مناطق چین با صحنه‌ای شوک آور روبه‌رو شدند.

دختر جوانی که با خرید قرص های لاغری از یک فروشکاه اینترنتی اقدام به مصرف آنها کرده بود نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

شهروند عربستانی برای کسب شهرت در شبکه‌های اجتماعی در وسط بزرگراه دست به اقدامی دیوانه‌وار زد.

در این گزارش به آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته جاری می‌پردازیم.

تصویری از دوران جوانی رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

نماهنگی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان منتشر شده است.

مسئولان روسی مدعی هستند که یک زن 128 ساله اهل این کشور می تواند مسن ترین انسان حال حاضر زمین لقب بگیرد.

رضا صادقی با روایت خاطرات ماه رمضان دوره کودکی اش صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگذشت بیوه داعشی از ازدواج با یک تروریست تا فرار از حبس خانگی/درسی که مرد آمریکایی پس از توهین به زن مسلمان گرفت!/تجارت گوشت‌های فاسدی که در چین خبرساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..