تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام بازیگران ۳۶۴ + تصاویر از ویشکا آسایش تا لیندا کیانی!

در سری عکس های اینستاگرام بازیگران-۳۶۴ تصاویری دیدنی از هنرمندانی همچون لیندا کیانی و ساره بیات در مهمانی بهرام رادان و همراه بودن مونا برزویی با مهراوه شریفی نیا در یک عصر دلپذیر را برای شما آورده ایم .

اینستاگرام بازیگران-۳۶۴

ویشکا آسایش همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

دوچرخه به دوش

اینستاگرام بازیگران-364ویشکا آسایش

زهرا عاملی همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

۱۷ سال رفاقت…..
من و مرسده

اینستاگرام بازیگران-364زهرا عاملی

گلاره عباسی همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

امروز لابه لای صدای سشوآر و بوی رنگ مو و پیچ و تاب موهای پریشان کاغذ کادوی سرخابی و لمس این هدیه ی بی مناسب و غیر منتظره که سریع متوجه ام کرد دنیای جدیدی هدیه گرفته ام .چه قدر بی تابم که زودتر نیمه شب بشه و من یواشکی کلید سرزمین عجایبم را بیرون بیارم و غرق بشم تو این دنیاهای یواشکی که بین من و نویسنده و کاراکترهای کتاب است.بعد صبح بشه و همراه اونا راه بیفتم تو خیابان ها ،محل کار و مهمانی و یواشکی به نقش اصلی های قصه بگم هیس اروم باشید تا کسی نفهمه ما با هم بین صفحه ها و روزها زندگی می کنیم . من سرخوش از داشتن این دوستان یواشکی ام .چقدر مدیون نویسنده های جهانم را نمی دانم .

اینستاگرام بازیگران-364

مژده لواسانی همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

خوش آمدی ماه مهربان…
میانه ی اینهمه درد و تلخی و بی رحمی و اخبار ناگوار،
حالا که گاه از هجوم غم،راه گریزی نیست…
تو بیا،شاید به تبّرک حضورت در این جهان
قدری آرام بگیرد این دل های بی قرار…
خوش آمدی ماهِ مهربان!
تکمله:
رمضان؛مبارک…برای هم دعا کنیم،دعا در حق هم به اجابت نزدیکتره…یا علی

اینستاگرام بازیگران-364

نیما فلاح همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

گاهی شادی… گاهی غم

اینستاگرام بازیگران-364

مرجانه گلچین همراه با انتشار تصویر زیر نوشت :

تمام خاطرات شیرین گذشته یکی ، یکی دارن از بین میرن یادش بخیر دهه شصت بسیار در کارشون مسلط بودن و صدایی خوشی داشتند یاد ان ایام و تمامی و ان خاطرات خوش بخیر تسلیت به خانواده محترم جناب افشار و هموطنان عزیزم با مردم ماند و ماندگار شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام بازیگران ۳۶۴ + تصاویر از ویشکا آسایش تا لیندا کیانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..