تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟

برترین‌ها: ژاپن کشوری با فرهنگ غنی است که سنت‌های قدیمی قرون گذشته را با پیشرفت‌های تکنولوژیکی امروز به خوبی ترکیب کرده است. به دلیل جایگاه منحصر به فرد این کشور در تاریخ و امروز، جای تعجب نیست که زندگی در ژاپن با جا‌های دیگر متفاوت باشد. گاهی این کشور آنقدر ما را شگفت زده می‌کند که احساس می‌کنیم از یک سیاره دیگر آمده است.


اعتصاب رانندگان به نفع مسافران


اخیرا رانندگان اتوبوس شهر اوکایاما اعتصاب کرده اند. چنین وضعیتی در بقیه جا‌های دنیا مسافران را به دردسر زیادی می‌اندازد، اما در ژاپن این طور نیست. در اوکایاما اتوبوس‌ها هنوز به کار خود ادامه می‌دهند، اما از مسافران کرایه نمی‌گیرند. شرکت ضرر می‌کند، اما به مسافران لطمه نمی‌رسد.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


یک مامور مخصوص برای پله برقی خراب


وقتی پله برقی‌ یکی از مراکز خرید ساپورو خراب شد، بلافاصله علائم هشدار و عذرخواهی مقابل آن نصب و یک نفر مامور شد همه روز مقابل آن بایستد تا به مسافران هشدار دهد و اوضاع را کنترل کند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


صفوف منظم قطار


این صف قطار توکیو است که مردم با آرامش در صف منتظر قطار ایستاده اند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


حتی در سالن‌های سینما هم کرسی وجود دارد


اخیرا سالن سینمایی با صندلی‌های فوق العاده راحت در ژاپن افتتاح شده که در آن حس می‌کنید در خانه خود نشسته اید، چون همه آن‌ها مجهز به کرسی و وسایل گرمایشی هستند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


گربه سر


مردم ژاپن عاشق گربه هستند. به همین دلیل لوازم جانبی برای کسانی که می‌خواهند هرگز از این موجوات پشمالو جدا نشوند، ساخته‌اند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


اجناس با دو قیمت


برخی فروشگاه‌های ژاپن دو قیمت برای زیر هر جنس نمایش می‌دهند. مالیات معمولا به صورت خودکار به کالا‌ها اضافه می‌شود. اما مردم ژاپن برخلاف سایر کشور‌ها عادت دارند آن را جداگانه حساب کنند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


انتظارات و واقعیت در ژاپن


وقتی در ژاپن غذا سفارش می‌دهید، مطمئن هستید که دقیقا همان چیزی که انتظارش را دارید و در منو می‌بینید برایتان می‌آورند.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


چتر‌های یکبار مصرف


چتر‌های یکبار مصرف در ژاپن طرفداران زیادی دارند. آن‌ها بسیار ارزان هستند، بنابراین نیازی نیست نگران خراب شدنشان باشید. چون  به علت آب و هوای ژاپن، چترها زیاد خراب می‌شوند. آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


دمپایی‌های خودکار


یک هتل ژاپنی به مهمانانش دمپایی‌هایی می‌دهد که بعد از استفاده، خودشان سر جایشان می‌روند. این دمپایی‌ها مجهز به دو چرخ، یک موتور و سنسور هستند. این نوآوری کار شرکت نیسان است.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


نمونه‌های غذا در رستوران‌های ژاپنی


رستوران‌های ژاپنی نمونه‌های غذای مصنوعی را نمایش می‌دهند که دقیقا شبیه غذا‌های رستوران هستند و آنقدر واقعی به نظر می‌رسند که هرکس به آن‌ها نگاه می‌کند آب دهانش راه می‌افتد.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


درخت گیلاس با لگو


لگولند (LEGOLAND) ژاپن با ساخت یک درخت شکوفه‌های گیلاس رکورد جدیدی ثبت کرده است. در ساخت این درخت از بیش از ۸۰۰ هزار قطعه لگو استفاده شده است.

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


البته هیچ چیز قابل مقایسه با طبیعت واقعی نیست

آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟


آیا تا به حال به این کشور شگفت انگیز رفته اید؟ اگر رفته باشید چه چیزی بیشتر از همه شما را تحت تاثیر قرار داد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا ژاپن از یک سیاره دیگر آمده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..