تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعایی که مرحوم آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب توصیه کردند

دعایی که مرحوم آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب توصیه کردندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی در اواخر سال 1334 هجری قمری در خانواده ای متدین، در شهر فومن واقع دراستان گیلان، چشم به جهان گشود. ایشان، در هنگام تحصیل و قبل از دوران بلوغ، به تهذیب نفس  همت گمارد. ایشان در کربلا درجستجوی استاد و مربی اخلاقی بر آمد و به وجود آیت الله قاضی که در نجف بود پی برد و پس از مشرف شدن به نجف اشرف از استاد برجسته خویش آیت الله شیخ محمد حسین اصفهانی کمپانی استفاده های اخلاقی برد. 

سرانجام حضرت آیت الله بهجت در 27 اردیبهشت سال 88 پس از عمری عبادت و بندگی به دیار حق شتافت و پیکر مطهرش در حریم ملکوتی حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای فیلمی منتشر کرد که در آن رهبر انقلاب دعایی که مرحوم آیت الله بهجت توصیه می‌کردند را بیان می‌کنند فیلم منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعایی که مرحوم آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب توصیه کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..