تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون سرویس جدیدی بر پایه بلاک چین طراحی کرد

هفته گذشته وب‌سایت آمازون از طراحی سرویس جدید این شرکت بر پایه بلاک‌چین خبر داد.

سرویس بلاک‌چین جدید آمازون با نام Blockchain Templates برای رقابت با سرویس‌های مشابه همچون شرکت‌های اُراکل و آی‌بی‌ام توسعه یافته است. این اقدام آمازون نشان‌دهنده عزم جدی آن برای ورود عرصه‌ی تکنولوژی بلاک‌چین در کسب‌وکار است؛ البته مشتریان ممکن است با این فناوری آشنایی نداشته باشند و هنوز در پیچ‌وخم فراگیری مبانی پایه این تکنولوژی باشند.

در پستی که در وبلاگ آمازون در رابطه با نحوه عملکرد سرویس Blockchain Template منتشر شده، جف بار (مدیر AWS) چنین اظهار نظر کرده است:

آنچه من در برخورد با افراد مختلف و بررسی عقاید و نظرات آن‌ها در خصوص مبانی پایه بلاک‌چین به آن رسیده‌ام، این است که برخی افراد فناوری بلاک‌چین را ابزاری برای ایجاد نظام پولی جدید و راهی برای ترمیم پرداخت‌های بین‌الملل و برخی دیگر آن را یک منبع منسجم و تغییرناپذیر می‌دانند که می‌تواند در بسیاری از موارد از جمله سرمایه‌گذاری‌های عظیم و عمده در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گیرد... در هر صورت استفاده از فناوری بلاک‌چین می‌تواند امکانات جذاب و قابلیت‌های زیادی در اختیار استفاده‌کنندگان این فناوری قرار دهد؛ در حال حاضر ما در تلاش برای کمک به مشتریان خود هستیم تا آن‌ها بتوانند بیشترین استفاده و سود را از آن ببرند

مجموعه مقالات بیت‌کوین

سرویس بلاک‌چین جدید آمازون به مشتریان این شرکت امکان می‌دهد تا با سرعت بیشتری روی اپلیکیشن‌های بلاک‌چین مبتنی بر شبکه‌های اتریوم یا هایپرلجر فابریک کار کنند. آمازون این سرویس را درست ۶ ماه بعد از رونمایی سرویس رایانش ابری شرکت اُراکل مبتنی بر پروژه متن باز هایپرلجر فابریک (که بخشی از پروژه اُراکل اُپن ورلد بود) و یک سال پس از ارائه سرویس بلاک‌چین مبتنی بر هایپرلجر فابریکِ شرکت آی‌بی‌ام، ارائه کرد.

اما یکی دیگر از رقبایی که از این فناوری برای ارائه سرویس‌های مختلف به کاربران خود استفاده می‌کنند، شرکت هواوی است که اخیراً در کنفرانس تحلیلی شن‌ژن، سرویس بلاک‌چین خود را بر پایه هایپرلجر معرفی کرده است. هواوی با معرفی این سرویس به جمع سایر شرکت‌های چینی که در حال حاضر از پلتفرم‌های بلاک‌چین استفاده می‌کنند، مانند بایدو و تنسنت پیوسته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون سرویس جدیدی بر پایه بلاک چین طراحی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..