تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه جالب مورینیو به مدیران رئال در مورد رونالدو

ژوزه مورینیو همانطور که مخالف جدایی مسی از بارسلونا بود، حالا همین عقیده را در مورد رونالدو دارد.

به گزارش شما نیوز ، پیش از تمدید قرارداد مسی با بارسلونا و در روزهایی که شایعات مختلفی در مورد جدایی مسی شنیده می شد، مورینیو در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد که مسی تا پایان فوتبالش در بارسا بماند.

او همین توصیه را به مدیران رئال در مورد رونالدو دارد.

آقای خاص در مورد رونالدو به رکورد گفت:« فروش رونالدو باید در رئال ممنوع شود. فکر هم نمی کنم آنها برنامه ای برای فروش وی داشته باشند. از نظر من رونالدو باید تا جایی که ممکن است در رئال بماند و سپس سال های پایانی فوتبالش را در آمریکا یا هر جای دیگری غیر از اروپا پشت سر بگذارد و از فوتبالش لذت ببرد. ما حتی خیال اینکه به رئال برای جذب رونالدو پیشنهاد بدهیم را نداشته ایم و نخواهیم داشت.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه جالب مورینیو به مدیران رئال در مورد رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..