تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افسر سابق پنتاگون: مردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند/ خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  در این همایش ۶۰ شخصیت برجسته از ۲۲ کشور جهان، فعالان ضد صهیونیستی و ده‌ها نفر از شخصیت‌های سیاسی، دانشگاهی و رسانه‌ای ایران اسلامی حضور دارند.


گفتگو درباره فلسطین و سیاست‌های ظالمانه صهیونیست‌ها درآستانه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس از محور‌های گفتگوی صاحبنظران در این همایش است.

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین
  خاخام ضد صهیونیست: دولت صهیونیستی اسرائیل با یهودیت هیچ تناسبی ندارد

دیوید ویس در ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد ، گفت: ما باید آینده جهان را از هم اکنون رقم بزنیم، برای صلح تلاش کنیم لذا اگر عقلانیت به سران جهان اعطا شود، صلح به جهان برمی گردد.

وی ادامه داد: در طول ۲ هزارسال تبعید یهودیان باید بدانیم که اینان هیچ نقشی در تغییر دولت‌ها نداشته اند.

خاخام ضد صهیونیست افزود: ما جنایت‌هایی را که دولت اسرائیل در دهه‌های اخیر علیه ایران کرده اند را محکوم می‌کنیم و با قاطعیت با تشکیل این دولت مخالف هستیم.

دیوید ویس گفت: تشکیل دولت اسرائیل با معیار‌های یهود ضدیت دارد و یهود مشروعیتی برای اسرائیل قائل نیست.

خاخام ضد صهیونیست، افزود: براساس باورداشت‌های یهودی، اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل باشد، ما سوءاستفاده صهیونیست را علیه هویت یهودی را برای انگیزه‌ها و آرمان هایشان محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین مسئله همه دنیاست و ما باید با انحرافاتی که در دنیا علیه یهودیت شکلی می‌گیرد مقابله کنیم.

خاخام ضد صهیونیست گفت: دنیای امروز باید به سمت دنیای عقلانیت حرکت کند و تفاوت این مسائل (تناقض یهود و اسرائیل) را کاملا درک کنیم.

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین در مشهد

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا: آمریکاییها از جنگ خسته شده اند

اسکات بنت  در ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهدگفت:رهبر معظم ایران نامه‌هایی به جوانان کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اروپایی نوشته و آن‌ها را مخاطب قرار داده است.

وی گفت:ما ملت آمریکا از دولت می‌خواهیم با صداقت در مسیر عقلانیت و در مسیر درست حرکت کند، باید توجه داشته باشید که جنگ افروزان مخالف عقلانیت و صداقت در کاخ سفید هستند.


افسر سابق عملیات ویژه آمریکا ادامه داد: پیام ملت ایران به ملت آمریکا این است که ما مردم ایران، شما را مشکل خود نمی‌دانیم و جنگ افروزان می‌خواهند به بهانه‌های مختلف جنگی را آغاز کنند.

 اسکات بنت افزود:کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و آلمان می‌بینند که به خاطر موج آوارگانی که از کشور‌های مختلف به ویژه خاورمیانه به آنجا می‌روند چه فاجعه ای برای آن‌ها به وجود آمده و آن‌ها آمریکا را مقصر اصلی این موضوع می‌دانند.


وی گفت:بعد از ۱۸ سال جنگ‌های ساخته شده توسط آمریکا، مردم خواستارند که این جنگ‌ها به پایان برسد، چون ملت آمریکا به دنبال پویایی و امید هستند. ما باید به یکدیگر عشق و محبت داشته باشیم و در کنار یکدیگر حرکت کنیم.


افسر سابق عملیات ویژه آمریکا تصریح کرد:ما امیدواریم به سمت صلح حرکت کنیم و برای اینکه ملت آمریکا به هدف خود برسند دولت باید کنشگری‌های خود را تغییر دهد.

 افسر سابق پنتاگون: مردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند/ خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه:آمریکا می‌خواهد دنیا را به سمت جنگ جهانی سوم هدایت کند

الکساندر دوگین  در ششمین کنفراس بین‌المللی افق با موضوع "قدس، پایتخت همیشگی فلسطین" در مشهد گفت: خوشحالم که می‌بینم که اندیشمندان مختلف به ایران آمدند تا از مسئله‌ای دفاع کنند که خیلی کشور‌ها از آن غفلت کردند.


وی با بیان اینکه کسانی که از این آرمان دفاع می‌کنند پیرو عدالت و عزت هستند گفت: فلسطین بخشی از داستان کلی فضای امروز جهان است، مسئله هسته‌ای هم در کانون مسائل دنیای سیاست امروز است و ما نمی‌توانیم بدون توجه به فضای روز در این مورد صحبت کنیم.

دانشمند علم سیاست اهل روسیه و بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه  افزود:  انتخاب ترامپ نشان داد حتی فضای سیاسی داخل آمریکا چند قطبی شده و مردم آمریکا به سمتی رفتند تا به سمت جریانی فارغ از جریان‌های حاکم حرکت کنند.

الکساندر دوگین تصریح کرد:  اگرچه ترامپ انتخاب مناسبی برای این مورد نیست، اما نشان می‌دهد مردم آمریکا به دنبال تغییر هستند .

بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه گفت:  نومحافظه کاران فضای سیاسی امریکا را مصادره به مطلوب کردند که اگر در این مسیر حرکت کنند پایان امریکا نزدیک است.


الکساندر دوگین با بیان اینکه امریکا باید بداند دنیا تغییر کرده است افزود: دنیای دو قطبی نومحافظه کاران که در امریکا شکل گرفته و جان بولتون نماینده آن است، او یک اهریمن است که در جهان امروز وجود دارد.


وی تصریح کرد: جان بولتن نماینده جهان تک قطبی است که می‌خواهد  دنیا را به سمت جنگ جهانی سوم هدایت کند و این برهه تاریخی را رقم می‌زند.

افسر سابق پنتاگون: مردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند/ خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا):ترامپ هیچ کمکی به کاهش مناقشات و جنگ در منطقه نکرده است

فیلیپ ام. جرالدی در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌ نو در  مشهد  افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان عوامل اصلی و مثلثی هستند که در منطقه ایجاد مناقشه می‌کنند و در واقع عامل اصلی اختلافات در منطقه همین مثلث هستند.

وی گفت:برگزاری این کنفرانس در مشهد با تصمیم اخیر ترامپ برای خروج از برجام همزمان شده و این مسئله به‌صورت ویژه باید در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا)  گفت: امروزه ۲.۵ میلیون‌نفر در غزه زندگی می‌کنند و شاهد هستیم اسرائیل به‌صورت کاملاً غیرقانونی و نامشروع، غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده است.

 ام. جرالدی با اشاره به اینکه آمریکا همواره حامی تمام قد اسرائیل بوده و در تصمیمات و برهه‌های مختلف از اشتباهات استراتژیک این کشور دفاع کرده است، افزود: می‌توان با قاطعیت اعلام کرد کنگره آمریکا در ۱۰۰ درصد مواقع به‌نفع اسرائیل عمل کرده است.

وی گفت: اسرائیل کنترل اساسی بر رسانه‌های آمریکا دارد که این رسانه‌ها همواره سعی بر معصوم و بی‌گناه نشان‌دادن اسرائیل دارند؛ اسرائیل و آمریکا به‌دنبال جنگ‌های بیشتر و به دنبال تهاجم به سوریه، لبنان و ایران هستند.

افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) افزود: تنها قدرت دارای سلاح هسته‌ای در خاورمیانه امروز اسرائیل است و ما نباید اجازه وقوع تنش‌های جدید و جنگ جدید دیگری را بدهیم و با روشنگری افکار عموی جلو این اتفاق را بگیریم.

افسر سابق پنتاگون: مردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند/ خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود

کشیش حامیان فلسطین:مسیحیت صهیونیستی آموزه‌های یهودیت را تحریف کرده اند دیو اسمیت  در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌نو در مشهد گفت :  اسرائیل با طرح ادعای واهی سرزمین موعود، در این مسیر حرکت کرده است مسیحیت صهیونیستی معتقد است یهودیان قوم برترند در صورتی که این‌گونه نیست.

وی گفت: علی رغم ادعا‌هایی که مطرح می‌شود، ایران از دیرباز به یهودیان پناه داده و نگاه مثبتی به آن‌ها داشته است.

کشیش حامیان فلسطین افزود: در طول تاریخ جریان صهیونیسم مسیحی با ادعای ظهور مسیح در سرزمین موعود، از اسرائیل حمایت می‌کند، جان بولتون که اکنون در دولت آمریکا مسئولیت دارد، از این جمله است.

دیو اسمیت خاطرنشان کرد: نقش پیامبران همیشه اصلاح رابطه خلق و خدا بوده نه آن‌گونه که صهیونیسم مسیحی معتقد به پیش‌بینی و پیشگویی آنان درباره سرزمین موعود است.

وی گفت: پیامبران یهود، وقتی در این سرزمین‌های مقدس گام برمی‌داشتند، رویکردشان متفاوت بود و این‌گونه نبود که به‌دنبال ایجاد سرزمین نیل تا فرات باشند. آن‌ها هرگز نمی‌گفتند اورشلیم که شهر صلح و صفا بوده، باید خراب شود. حکمت و عقلانیت هیچ گاه اجازه اقدامات متعارض با معنویت را صادر نمی‌کند.

فعال ضدجنگ تصریح کرد: ما برخلاف مسیحیت صهیونیستی که به‌جای اجرای فرامین الهی در مسیر پیش‌بینی قرار گرفته است، باید در مسیر عدالت و برابری حرکت کنیم.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افسر سابق پنتاگون: مردم آمریکا از جنگ خسته شده‌اند/ خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..