تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات شرکت آبفای قم برای جلوگيری از کم آبی تشریح شد

اقدامات شرکت آبفای قم برای جلوگيری از کم آبی تشریح شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛صادق پور،مدير عامل شرکت آب و فاضلاب قم در خصوص اقدامات پيشگيرانه این شرکت  برای جلوگيری از کم آبی در فصل تابستان گفت:480 هزار مشترک در قم وجود دارد، ميزان مصرف آب در حال حاضر روزانه 300 هزار متر مکعب است که در صورت کاهش مصرف توسط مردم به حدود 200 هزار متر مکعب، می توان از تابستان امسال به راحتی عبور کرد.

وی افزود: به اين منظور تحويل پساب فاضلاب به شهرداری در آبياری فضای سبز شهر قم از جمله اين اقدامات بود که قرارداد تحويل آن به ميزان 4/5 ميليون متر مکعب در حال نهايی شدن است.

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب افزود: بازسازی هفت حلقه چاه آب داخل شهر قم و کف شکنی، بازسازی يا حفر چاه جديد در بخش های سلفچگان، جعفرآباد، مرکزی، کهک و خلجستان هم از ديگر اقداماتی است که برای عبور از کم آبی در تابستان امسال، آغاز شده است.

 صادق پور سرانه مصرف آب هر شهروند قمی را در حال حاضر روزانه 150 ليتر اعلام کرد و از شهروندان خواست اين ميزان را به کمتر از 100 ليتر برسانند.

انتهای پیام/ش

وضعیت آب در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات شرکت آبفای قم برای جلوگيری از کم آبی تشریح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..