تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم گرمتر می شود

قم گرمتر می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛قاضی، رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش موقت ابر در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 14 درجه و 27 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی کل هواشناسی با بیان این که طی روزهای آتی شاهد افزایش دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود،گفت: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 13 درجه و 30 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای  قم صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، گفت: در روز شنبه هفته آینده آب و هوای استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 14 درجه و 32 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی  اداره‌ کل هواشناسی  قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 14 درجه و 27 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با هشت درجه و منطقه کوه سفید با 27 درجه بود.

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در روزهای آتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم گرمتر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..