تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا ریشه همه مشکلات در جهان است/ اتفاقات غزه و فلسطین در رسانه‌های امریکایی سانسور می‌شود

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1397/02/27 شناسه خبر: 1363922

مولف و فعال ضدصهیونیست در قزوین گفت: اسرائیل ریشه تمام مشکلات نیست بلکه دولت امریکا مشکلات را ایجاد کرده که اسرائیل قسمتی از آن است فساد در ایالت متحده قسمت دیگر این مشکلات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آلیسون ویر، مولف و فعال ضدصهیونیست، ظهر امروز(پنجشنبه ) در ششمین کنفرانس بین المللی "افق نو" و نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه قزوین در سالن روابط عمومی سپاه استان قزوین اظهار کرد: کار ما تحلیل در خبرگزاری‌هاست؛ اینکه بدانیم چرا به صورت غلط اطلاعات به مردم اروپا و امریکا منتقل می‌شود.


وی افزود: اگر به وب سایت ما به نام «اگر امریکایی‌ها می‌دانستند» سری بزنید به صورت آماری اخباری که در مورد فلسطین و اسراییل منتشر می‌شود را مورد بررسی قرار داده ایم.

این مولف کتاب ابراز کرد: بررسی آمار نشان می‌دهد بسیاری از اخبار به صورت یکطرفه منتشر می‌شود و اخبار کشته شدگان اسرائیل را ۱۳برابر بیشتر از واقعیت نشان می‌دهد؛ اما خبری از آمار کشته شدن کودکان فلسطینی نیست.

وی تصریح کرد: بسیاری از سران امریکایی یهودی و اسرائیلی هستند؛ یکی از بزرگترین خبرنگاران امریکا یهودی و اسرائیلی است ‌اما مردم امریکا از این موضوعات بیخبر هستند.

 


این فعال ضدصهیونیست بیان کرد: اخبار امریکا ترکیبی از دو موضوع است، اطلاعاتی که داده نمی‌شود و اطلاعاتی که واقعیت ندارد؛ در اعتراضاتی که اخیرا در غزه رخ داد بدون خشونت بود؛ اما رسانه‌ها خبر تظاهرات خشونت بار منتشر کردند.

وی ادامه داد: هرگز رسانه‌های امریکایی بدین صورت مطرح نمی‌کنند که فلسطین به دست اسرائیل غصب شده و همه تفسیرها به نفع صهیونیست است.

ویر تصریح کرد: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد دو گروه جمهوری خواه و دموکرات در این موضوع باهم اختلاف دارند؛ اخبار رسانه‌ها مخالف ترامپ است؛ اما در همین اخبار مسائل هسته ای و بمب هسته ای را مطرح کرده و اهداف مدنظر خود را به مردم القا می‌کنند.

وی عنوان کرد: من پس از یازدهم سپتامبر که سفری به غزه داشتم یکی از خبرگزاری‌های امریکا با من تماس گرفت و خواستار بیان اطلاعاتی از غزه و شرایط آنجا شد و حتی برنامه ای در این خصوص با حضور من اجرا شد؛ اما هیچ وقت این برنامه‌ها پخش نشد.

این نویسنده امریکایی بیان کرد: در مورد شرایط فلسطین با سانسور خبری شدیدی در رسانه‌های امریکایی مواجه هستیم؛ در امریکا هیچ کس نمی ‌رسد به سی آی اِی یا سازمان دفاع امریکا یا حتی ترامپ اعتراض کند؛ اما زمانی که پای اسرائیل به میان می‌آید کسی جرات نمی‌کند، حرفی بزند.

وی ابراز کرد: روزانه امریکا ده میلیون دلار به اسرائیل کمک می‌کند، امریکا این مدلی او را مورد حمایت قرار می‌دهد.

این فعال ضدصهیونیست گفت: دولت امریکا تا به امروز برایم مشکلی در حوزه خبر ایجاد نکرده است؛ اما تهدید به مرگ شده ام؛ در دانشگاه امریکا مباحثه ای شکل گرفته بود که بعد از اتمام بحث پیامی صوتی برایم آمد که من و دوستام که اسرائیلی هستیم می‌گوییم سرکار نیا وگرنه کشته خواهی شد.

وی اذعان کرد: تاکتیک‌های مختلفی برای انتقال اطلاعات واقعی درباره فلسطین وجود دارد، پخش جزوات، سخنرانی در دانشگاه‌ها، نصب بیلبوردهایی در اعتراض به کمک به اسرائیل، سه وب سایت و اینترنت، استفاده از فیس بوک با ۲۰۰هزار بازدیدکننده در فیس بوک استفاده می‌کنیم.

 


ویر افزود: اسرائیل ریشه تمام مشکلات نیست بلکه دولت امریکا مشکلات را ایجاد کرده که اسرائیل قسمتی از آن است فساد در ایالت متحده قسمت دیگر این مشکلات است.

وی ادامه داد: در امریکا جنایت‌های اسراییل پخش نمی‌شود و اخبار سانسور شده است؛ اما روز به روز با فعالیت‌هایی که از سوی ما در حال انجام است این اطلاع رسانی درحال افزایش است.

این نویسنده امریکایی بیان کرد: بسیاری از خبرگزاری‌های خصوصی اخبار را خودسانسوری می‌کنند و از تاریخ هیچ چیزی نمی‌دانند، یکی از روزنامه نگاران حرفه ای برای اولین بار با انتشار مطلبی در حمایت از فلسطین اخراج شد و از عرصه روزنامه نگاری کنار گذاشته شد.

 


وی در پایان گفت: اگر در صحبت‌های دیپلماتیک با مردم امریکا آنها آگاهی پیدا کنند که چقدر کشورشان تحت نفوذ اسرائیل است و مخالفت کنند این موضوع زمینه ساز نابودی اسراییل خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا ریشه همه مشکلات در جهان است/ اتفاقات غزه و فلسطین در رسانه‌های امریکایی سانسور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..