تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1397/02/27 شناسه خبر: 1363801

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی :

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایارگران استان اذربایجان غربی گفت :هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مهدی فعال با فرماندار شهرستان ماکو صبح امروز دیدار کرد.

در این دیدار مهدی فعال با تاکید بر اینکه باید مراسمات مهم مردمی شود، گفت: سنگین ترین برنامه های آتی ما برنامه ماه مبارک رمضان، شب های قدر، محرم و غیره می باشد که باید به صورت مردم محور برگزار شود.

فعال، در مورد خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا گفت: خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در اولویت امورات ما می باشد.

وی، با اشاره به مسئله اشتغال خانواده های شهدا تأکید کرد:  هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، با اشاره به بحث زمینه های حوزه ایثارگران گفت: در سنوات گذشته در بحث زمین های حوزه ایثارگران در خصوص اسکان این عزیزان اقداماتی انجام گرفته بود که نیاز به توجه جدی دارد.

در ادامه این برنامه شاهین علیزاده فرماندار ماکو گفت: ما هر قدر نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه کنیم در برابر رشادتهای آنان ناچیز است ولی ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد و بر خود وظیفه می دانیم برای کسانی که جان و مال خود را برای امنیت این جامعه فدا کردند خدمات رسانی کنیم لذا باید جهت تشکر از خدمات این عزیزان پیگیر بحث مسکن آنان باشیم.

فرماندار ماکو با اشاره به تسریع در تامین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران گفت : مسئولین عزیز یک تعاونی مسکن تشکیل گردد کارهای اسکان خانواده های شهدا و ایثار گران سریعتر انجام شده و زمینه حضور این عزیزان فراهم شود.

وی افزود: ایجاد خدمات برای ایثارگران در شهرستانهای شوط و پلدشت نیز مورد نیاز است.

شاهین علیزاده با عنوان اینکه اشتغال یادگاران شهدا باید در اولویت قرار گیرد گفت: زمینه اشتغال در ادارات محدود می‌باشد لذا به ایجاد اشتغال پایدار غیر دولتی نیاز جدی است.

  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..