تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذربایجان غربی جزو ۱۰ استان برتر از لحاظ بیشترین آمار شهید می باشد

ساعت: 11:21 منتشر شده در مورخ: 1397/02/27 شناسه خبر: 1363794

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی :

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در دیدار با امام جمعه ماکو گفت: ماکو جزو شهرستان هایی است که تعداد شهدای آن به ویژه شهدای غواص در این شهرستان بالا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی امروز با امام جمعه شهرستان ماکو دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به ارزشمند و فاخر بودن کار در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: محل خدمت شما عزیزان مجموعه ای ارزشمند و فاخر می باشد و شما در خدمت عزیز ترین و شریف ترین رشته این جامعه می باشید که این قشر را جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که چشم و چراغ این جامعه هستند تشکیل داده است لذا باید توجه داشت که بعضی از شغل ها به علت موقعیتی که دارند شرافت مضاعف می‌یابند .

در ادامه این دیدار مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به تعداد شهدای موجود در این استان گفت: استان آذربایجان غربی جزو ۱۰ استان نخست در سطح کشور از لحاظ بیشترین آمار شهید می باشد.

وی موقعیت منطقه آزاد بودن شهرستان ماکو را موقعیت ویژه و مهم عنوان کرده و گفت: منطقه آزاد ماکو با توجه به اینکه دروازه ورودی کشور بوده و مسائل فرهنگی در اینجا مهم می باشد و با توجه به اینکه ترکیب به ایثارگران و شهدا در این منطقه عموماً شهدای جبهه می باشد لذا جزء شهرستان هایی می‌باشد که تعداد شهدای آن به ویژه شهدای غواص در این شهرستان زیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی تصریح کرد: رسیدگی در حوزه های اشتغال و معیشت و مباحث درمانی خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران در دستور کار ما قرار دارد .

فعال با اشاره به مسئله استخدام خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران گفت: برای استخدام خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران اینکه سطح جانبازی و ایثارگری آنان بالا باشد رقابتی در سازمان سنجش انجام شده است که می توانند در این آزمون شرکت کنند و با توجه به اولویت درصد ایثارگری و جانبازی و خانواده شهدا جذب خواهند شد.

در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: در استان چهار شهید مدافع حرم اعم از شیعه و سنی داریم و افتخار میکنیم در سطح استان خادم این قشر از جامعه که قشر شریف جامعه میباشند ، هستیم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذربایجان غربی جزو ۱۰ استان برتر از لحاظ بیشترین آمار شهید می باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..